Mednarodna žirija sestavljena iz 63 novinarjev iz 30 držav je na slovesnosti v Stuttgartu v Nemčiji uradno sporočila zmagovalce izbora za Najboljši motor leta 2016 (2016 International Engine of the Year).
Najboljši motor je ferrarijev 3,9 litarski twin-turbo V8 motor z 493 kilovatov moči (670 KM), ki jih proizvede pri 8.000 vrtljajih v minuti in premore 760 Nm navora in je s tem prekinil večletno nemško prevlado. Omenjeni osemvaljni motor je dobil tudi prvo nagrado v kategoriji novi motor (New engine) in v razredu motorjev med tremi in štirimi litri prostornine ter v kategorijji najbolj zmogljivih motorjev (Performance). 3,9-litrski motor Ferrari vgrajuje v modela 488 GTB in 488 spider. Ferrari 488 GTB z mesta do 100 km/h pospeši v treh sekundah, od 0 do 200 km/h v 8,3 sekunde, najvišja hitrost je 330 km/h. Moč na kolesa prenaša sedemstopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik. Ferrari je osvojil tudi nagrado za najboljši motor v kategoriji nad štirimi litri prosotrnine. Najboljši je bil njihov 6,3 litrski V12 motor.
Fordov trivaljnik ostaja nepremagan
Še naprej nagrade zbirajo pri Fordu. Njihov drobni, 1,0-litrski motor EcoBoost, je bil na podelitvi nagrad ‘Mednarodni motor leta’ že peto leto zapored imenovan za najboljši motor v svojem razredu. Sodniki so pohvalili kombinacijo voznih lastnosti, zmogljivosti, varčnosti, prefinjenosti in tehnologije, ki očitno še naprej postavlja merila. Trivaljnik se je okitil s prestižnim naslovom v kategoriji motorjev s prostornino pod 1,0 litra’, do zdaj pa ga od uvedbe ni premagal še noben konkurenčen motor, četudi je moral letos prekositi 32 konkurenčnih motorjev, 19 več kot leta 2012. Značilno je tudi, da je bilo leta 2015 več turbomotorjev z direktnim vbrizgavanjem goriva in s prostornino pod 1,0-litra vodilnih globalnih proizvajalcev avtomobilov.
Zmagovalci:
Mednarodni motor leta
Ferrari 3.9-litski biturbo V8 motor (Ferrari 488 GTB) 331 točk
BMW 1.5-litrski trivaljni električno-bencinski hibrid (BMW i8) 278 točk
Porschejev 3,0-litrski V6 turbo motor (911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S) 267 točk
PSA Peugeot Citroenov 1,2-litrski trivaljni turbo motor (Peugeot 208 308, 2008 3008, 5008 Citroen C3, C3 Picasso, C4 Cactus C4, DS3 C4 Picasso/Grand Picasso, DS4) 180 točk
Fordov 1,0-litrski trivaljni turbo motor (Fiesta, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max Fiesta Red/Black, Mondeo, EcoSport, Tourneo Connect/Courier) 157 točk
Mercedes-AMG 2,0-litrski turbo motor (Mercedes-Benz A45 AMG, CLA45 AMG, GLA45 AMG) 136 točk
Ferrarijev 6,3-litrski V12 motor (Ferrari F12 tdf) 107 točk
Audijev 2,5-litrski petvaljni turbo motor (Audi RS3, RSQ3), 94 točk
Najbolj "zeleni motor leta (Green Engine)
Teslin polni električni motor
Najbolj zmogljiv motor leta (Performance engine)
Ferrarijev 3.9-litrski biturbo V8 motor (Ferrari 488 GTB)
Najboljši novi motor leta (New Engine)
Ferrarijev 3.9-litrski biturbo V8 motor (Ferrari 488 GTB)
Najboljši motor s prostornino pod 1,0-litra
Fordov 1,0-litrski trivaljni Ecoboost turbo motor
Najboljši motor med 1,0 in 1,4-litra prostornine
PSA Peugeot Citroenov 1,2-litrski trivaljni turbo motor
Najboljši motor med 1,4 in 1,8-litra prostornine
BMW 1,5-litrski trivaljni električno-bencinski hibrid
Najboljši motor med 1,8 in 2,0-litra prostornine
Mercedes-AMG 2,0-litrski turbo motor
Najboljši motor med 2,0 in 2,5-litra prostornine
Audijev 2,5-litrski petvaljni turbo motor
Najboljši motor med 2,5 in 3,0-litra prostornine
Porschejev 3,0-litrski V6 turbo motor
Najboljši motor med 3,0 in 4,0-litra prostornine
Ferrarijev 3.9-litrski biturbo V8 motor
Najboljši motor nad 4,0-litra prostornine
Ferrarijev 6,3-litrski V12 motor
"z 493 kilovatov moči"<br /><br />bahaha
...3.9 litarski... lol, vse jasno.
Res je ta Fordov 1.0 EcoBoost je daleč od varčnega.