Peugeot. Model 3008 je močno presegel prvotna pričakovanja glede prodaje – očitno princip srednje velikega križanca mlajšim kupcem zelo ugaja zaradi prostornosti enoprostorca in voznimh lastnosti kombilimuzine, starejšim zaradi višjega sedenja, obojim pa po videzu, ki daje utvaro, da naj bi avto zmogel celo nekaj več.
Korenita reforma med čakanjem na naslednjo generacijo tako po mnenju Francozov ni bila potrebna, glavnina prenove se je dotaknila všečnega preoblikovanja prednjega dela, ki ima odslej serijske LED-dnevne luči, premium dotik je viden zadaj s svetili, ki puščajo sled krempljev. V notranjosti je šla prenova precej mirneje mimo, denimo volanski obroč oblikovno ostaja iz neke druge dobe. A po drugi strani tudi to ni tako slabo, da lahko v peugeotu merilnike še kar gledamo skozi volan in ne prek njega kot pri 208 in 308, kar se pozna pri večji svobodi nastavitve sedeža.
Med omembe vrednimi tehničnimi novostmi velja izpostaviti uporabno kamero za vzvratno vožnjo, ki zlahka zakamuflira sicer slabšo preglednost nazaj.
Avto ostaja za potnike zelo uporaben glede prostora za shranjevanje stvari. V zadnji vrsti je glede cenimetrov za kolena in glave radodaren, a če se bo pridružil peti potnik, bo stiskanja veliko. Prtljažnik z dvojnimi vrati je z osnovnimi 432 litri spodobno velik, s peresno lahko podlogo dvojnega dna si je mogoče tudi preprosto prilagajati njegovo višino. Morda pa je bila ravno prenova pravi čas za kakšno rešitev, ki jo tekmeci že poznajo, denimo da bi bila ena stran “deske” odeta v trpežno gumo za blatne pripomočke ali da bi bili v boku že serijske kljukice in zamrežen prostorček, ki bi preprečevali prosto sprehajanje prtljage.
Suvovski vložek križanca pride prav, če se podate po gozdni poti, še vedno pa v nobenem primeru nima štirikolesnega pogona oziroma je ta na voljo le v dizelsko-hibridni različici, ki pa vsaj v Sloveniji ni našla
somišljenikov.
Motor:1.598 cm3, bencinski, 84 kW (115 KM) pri 3.600 vrt.; Navor: 270 Nm pri 1.750 vrtljajih
Poraba na testu:5,9 litra/100 km, izpust 125 g CO2/km
Zmogljivosti:181 km/h, 12,2 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena:od 24.990 evrov (testnik 27.094 evrov)
AvtoTest
Tradicionalno ga je pri levčkih veliko že serijsko, druga oprema po vrsti (Active) je že prav bogata. Med opcijami sta tudi merilec varnostne razdalje in zaslon HUD, na sistem City AEB pa bo treba počakati do naslednje generacije.
1,6-litrski vstopni dizel bo kmalu deležen izboljšav, a se tudi v takšni obliki dobro znajde. Njegova moč in navor imata sicer pri tako velikem avtu svoje omejitve, a če je v ospredju poraba, bi moral zadovoljiti lastnika. Tudi v ovinkih je 3008 prav dinamičen, blaženje ravnin prav kombilimuzinsko, tako da si za vožnjo gotovo zasluži kljukico.
Prvi in glavni je prav gotovo zelo talentirana druga generacija nissan qashqaia, kmalu prihaja fiat 500X, tu je “terenski” enoprostorec VW touran cross. Z nekoliko drugačnimi vrednotami sta blizu tudi škoda yeti ali dacia duster.
Osnovna cena testiranega modela brez dodatkov je sicer 24.990 evrov, a ga uvoznikov šest tisočakov vreden popust približa realnosti. Štiriletna garancija je dodaten plus. Prebogato “naložen” bo ob preprodaji zelo čutil upad vrednosti.
Oblikovno je pa res neugleden. Dizajn je milo rečen čudaški, ne razumem s čim naj bi te sploh omrežil ta …
Imaš popolnoma prav, za moj okus grd,nič posebnega.
"Uau" kako grd.