Naslednje leto prihaja 600 nissanov jukov

Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev
V Slovenijo je pripeljal novi nissan juke, ki je po skoraj desetletju nasledil leta 2010 predstavljenega predhodnika in prinaša precej novega.
Oglej si celoten članek

Generalni direktor Renault Nissan Adriatic Francois Delion je povedal, da sta v zvezi z nissanom juke pomembni dve stvari. Prva je ta, da je pred devetimi leti, ko so ga prvič predstavili, ustvaril povsem novi avtomobilski razred, ki se je doslej izkazal za najbolj uspešen avtomobilski segment v Evropi. Po drugi strani je tudi uspešno nastopal na trgu, saj ga je v Evropi kupilo milijon voznikov, po svetu pa je našel 1,5 milijona kupcev. Dodamo lahko, da gre torej za zelo evropski model, ki je, čeprav je bil v začetku edini, v svoji življenjski dobi dobil kar 24 tekmecev. V Sloveniji jih je bilo prodanih 6.150, najbolj uspešen pa je bil predvsem v prvih štirih letih, ko sta jih na slovenske ceste zapeljali dve tretjini.

Avto To je novi nissan juke in zelo je pameten

Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev

Delion je dodal, da bi z novim Jukom radi obnovili tudi njegovo uspeh na trgu, k čemur naj bi pripomoglo več stvari. Po eni strani so izkoristili dobre lastnosti predhodnika, predvsem cross-kupejevsko obliko karoserije z velikimi kolesi, gubo na zadku in značilnimi velikimi dvonivojskimi sprednjimi lučmi, prav tako pa tudi dinamične vozne lastnosti v kombinaciji z višjim položajem sedenja.

Avto Nissan: najstarejša japonska avtomobilska tovarna

Odpravljene pomanjkljivosti

Po drugi strani so odpravili tudi prednikove pomanjkljivosti, kar pomeni predvsem, da so juku v novi generaciji namenili boljše materiale in bolj prostorno kabino, kar se odraža predvsem v več prostora za noge in glave potnikov na zadnji klopi in v večjem prtljažniku. Juku so namenili tudi vrsto novih tehnologij, med katerimi izstopajo večja stopnja povezljivosti preko vmesnika nissan connect, ki omogoča tudi zrcaljenje pametnih telefonov, in sistem z elementi avtonomne vožnje propilot, ki ga sicer poznamo že iz nekaterih drugih nissanov. Zanimiv je tudi audio sistem bose personal plus, pri katerem za dobro zvočno ozadje skrbita tudi zvočnika v vzglavnikih sprednjih sedežev.

Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev

Kot rečeno je juke nekoliko zrasel in je zdaj dolg 4.210, širok 1.800, visok pa 1.595 milimetrov, kar se je odrazilo predvsem v 5,5-centimetrskem prirastku za noge in 1,1-centimetrskem prirastku za glave potnikov na zadnji klopi ter prtljažniku, v katerega gre najmanj 422 litrov prtljage. Okrogli žarometi lahko svetijo tudi v led tehnologiji , sprednji del zaokrožuje maska v slogu V-motion, barv karoserije je devet, možne so tudi dvobarvne kombinacije s tremi barvami strehe, možna pa je tudi izbira med tremi ureditvami notranjosti.

Avto Preizkusili smo nov Nissanov korak do avtonomne vožnje

En motor, dva menjalnika

Juke je po zaslugi trdnih jekel 23 kilogramov lažji od predhodnika, hkrati pa tudi bolj trden. Pod motornim pokrovom je za zdaj zgolj en motor, 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik, ki razvija moč 117 'konjev' in je na voljo v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko, ki se ga lahko upravlja tudi z obvolanskima ročicama. Preko vmesnika D-mode lahko voznik nastavi tudi tri vozne programe: standardnega, športnega ali prijaznega okolju.

Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev

Nissan juke bo v Sloveniji na voljo s petimi stopnjami opreme, za katere bo treba odšteti od 17.550 do 23.240 evrov, že v osnovni različici pa bo precej solidno opremljen. Za menjalnik z dvojno sklopko bo treba doplačati 1.500 evrov.

To prihaja v naslednjih letih Nissan s temi modeli napovedal preobrat na trgu

Kot je bilo rečeni na predstavitvi, tekmece juka pri Nissanu vidijo predvsem v renaultu capturju, peugeotu 2008 in volkswagnu T-crossu, računajo pa na malo starejše kupce, ki so finančno nekoliko sposobnejši in se doslej načeloma niso odločali za nissan juke. Seveda pa je pomembno, da jim je juke kot avtomobilski posebnež tudi všeč. Slovenska prometna dovoljenja naj bi sicer v letu 2020 predvidoma dobilo 600 nissanov jukov.

Foto: MatijaJanežič nissan juke, slovenska predstavitev

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.