Naslednik murcielaga

Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador Foto: Žurnal24 Lamborghini aventador
Lamborghini je končno tudi uradno predstavil dolgo pričakovani model aventador LP700-4. Kakorkoli že, naslednika slavnega murcielaga bodo spet vozili le tisti z debelimi denarnicami.
Oglej si celoten članek

V Evropi je treba za lamborghini aventadorja LP700-4 odšteti 255 tisoč evrov (brez davka), prvi kupci pa bodo ključe prevzeli konec leta.

Aventador ima pogon na vsa štiri kolesa, poganja pa ga nov 6,5-litrski dvanajstvaljnik (tehta le 235 kilogramov), ki razvije 515kW/700KM pri 8250 vrt./min. in 690 Nm navora pri 5500 vrt./min. Na voljo je v kombinaciji s sedemstopenjskim Graziano ISR (Independent Shifting Rod) menjalnikom. Zahvaljujoč lahki karoseriji iz ogljikovih vlaken tehta 1575 kilogramov (razporeditev teže je 43 odstotkov spredaj in 57 odstotkov zadaj), kar pomeni 2,25 kilograma na eno konjsko moč.

Vse največje novosti, predstavljene v Ženevi, najdete v treh galerijah. 1. DEL, 2. DEL in 3. DEL.

V zrak izpusti 398 gramov CO2 na kilometer, poraba po tovarniških podatkih je v povprečju 17,2 litra na 100 kilometrov. Za učinkovito zaviranje so dodali diske velikosti 400x38 mm spredaj in 380x38 mm zadaj. Novi lamborghini od 0 do 100 km/h pospeši v 2,9 sekunde, najvišja hitrost je 350 km/h. V dolžino meri 4780 mm, širok je 2030 mm (s stranskimi ogledali 2265 mm), visok 1136 mm, medosna razdalja pa je 2700 mm. Posoda za gorivo sprejme 90 litrov, obut pa je v pnevmatike velikosti 19 in 20 palcev.

Lamborghini je 5. novembra lani v tovarni Sant'Agata Bolognese obeležil tudi uradni konec proizvodnje murcielaga, ki je bil premierno predstavljen leta 2001. V devetih letih so proizvedli 4.099 primerkov, zadnji murcielago LP 670-4 superveloce v barvi Arancio Atlas pa (670 KM, najvišja hitrost 342 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h je 3,2 sekunde) se je znašel v lastni švicarskega kupca.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.