Gospodinjstva s srednjimi in nizkimi dohodki bodo v prihodnjih letih verjetno vse težje našla cenovno ugodne avtomobile. To je rezultat študije Deutsche Bank Research. Kot razloge avtorji navajajo vse manjšo ponudbo rabljenih avtomobilov in koncentracijo domačih proizvajalcev usmerjeno v izdelavo vozil za premijski razred. Oboje je povezano s posledicami koronske pandemije in težavami v dobavni verigi.
V skladu s študijo so visoki stroški energije in splošna gospodarska negotovost povzročili, da se je število novih registracij lani komaj izboljšalo. Na začetku letošnjega leta je bilo v Nemčiji registriranih 48,8 milijona osebnih avtomobilov, ki so v povprečju stari deset let. To je rekord. Hkrati so se nadpovprečno dvignile cene rabljenih avtomobilov. Novi prodajni standard Euro7, načrtovan za leto 2025, bodo še podražili nove avtomobile z motorji z notranjim zgorevanjem, trend elektromobilnosti pa bo še bolj omejil ponudbo motorjev z notranjim zgorevanjem.
"Euro 7 lahko prepreči proizvodnjo in homologacijo sedanjih, predvsem majhnih avtomobilov," je nedavno zatrdil direktor prodaje Škode Martin Jahn. Novi avtomobili bodo morali uporabljati na primer bolj učinkovito ogrevane katalizatorje z dodatnim virom toplote in večjo vsebnostjo plemenitih kovin, tehnologije, ki zmanjšujejo izpuste iz zavor in pnevmatik, preoblikovanja pa bodo zajele tudi motorje.
To bo po navedbah koncerna Volkswagen v končni fazi podražilo majhen avtomobil, kot je volkswagen polo, za okoli 3.000 do 5000 evrov. To bo povprečen potrošnik zelo težko sprejel.
Cene avtomobilov že lep čas niso več ugodne
v enem od reklamnih člankov na tem portalu je bilo zapisano da trenutno BMW izdeluje 111 modelov. ni čudno da …
Nekateri si želijo novo Kubo in s tem več moči🤔