Največji električni enoprostorec pri nas

Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300 Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300
Daimler je z začetkom leta v Slovenijo pripeljal svojo prvo veliko novost tega leta, veliki električni enoprostorec oziroma velikoprostorec mercedes-benz EQV 300, poleg njega pa še lahki gospodarski kombi mercedes-benz eVito.
Oglej si celoten članek

Na spletni predstavitvi so poudarili, da je mercedes-benz EQV 300 za zdaj največji električni enoprostorec, ki ponuja bolj ali manj enake možnosti uporabe kot konvencionalno gnani mercedes-benz razred V. Od njega ga bomo ločili predvsem po drugačni maski in specifičnih oznakah, prav tako pa tudi po loputi priključka za polnjenje na levi strani prednjega odbijača.

Avto Vozili smo povsem električni Mercedesov velikoprostorec

Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300

Proizvajalec izpostavlja, da bo njihov novinec namenjen predvsem prevoznikom z okoljsko dojemljivimi in občutljivimi potniki, ki jim doslej niso mogli ponuditi vožnje v takšnem vozilu. Njihova prednost bo tudi v tem, da bodo lahko peljali v središča tistih mest, ki vse bolj omejujejo dostop avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje. Po drugi strani bo zanimiv tudi za zasebnike, ki iščejo okolju prijazno električno vozilo s prostornostjo in uporabnostjo velikega kombija.

PREMIERA Mercedes predstavil kompaktni električni EQA

Mercedes-benz eVito bo po drugi strani namenjen operaterjem prevozov s »shuttli«, taksistom, flotam hotelov v središčih mest in podobnim uporabnikom, ki so jim pomembne ničelne emisije in dostop do mestnih središč, vozilo pa ima možnost prevoza do devetih oseb.

Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300

Kombi za hotelirje

Idealna stranka v Sloveniji je denimo ljubljanski hotel, ki potrebuje električno vozilo za prevoze gostov po Ljubljani in okolici ter do letališča Brnik in nazaj. Kot zanimivost povejmo, da za Veliko Britanijo pripravljajo tudi različico s kratko medosno razdaljo, ki je sicer drugje ne bo in bo neposredno tekmovala s tradicionalnimi londonskimi taksiji. Mercedes-benz eVito bomo prepoznali predvsem po oznakah »electric«.

Avto BMW nam je razkril avto prihodnosti, ki v Slovenijo prihaja še letos

Kakšne so torej temeljne značilnosti mercedesa-benza EQV 300 in eVita? EQV 300 je na voljo z največ osmimi, eVito pa z največ devetimi sedeži. Oba preko sprednjih koles poganja elektromotor z največjo močjo 150 in stalno močjo 70 kilovatov, ki se napaja iz baterije s kapaciteto 90 kilovatnih ur, ki zadostuje za več kot 350 kilometrov vožnje v skladu s ciklusom WLTP, na hitri 110-kilovatni polnilnici pa se v dobre tričetrt ure napolni od 10 do 80 odstotkov kapacitete. Oba avtomobila sicer zagotavljata kar pet stopenj rekuperacije elektrike in v najvišji omogočata tudi vožnjo zgolj s pedalom za plin.

Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300

Mercedes-benz EQV 300 bo v Sloveniji na voljo za najmanj 77.277 evrov, eVito pa za najmanj 69.937 evrov, kar velja za različici z medosno razdaljo, ki pri razredu V velja za srednjo. Za avtomobil z daljšo medosno razdaljo bo treba odšteti še dodaten tisočak. Slovenski uvoznik pričakuje, da bodo letos prodali okoli deset primerkov, v prihodnjih letih pa naj bi jih bilo več, k čemur bo pripomoglo tudi omejevanje vožnje v mestnih središčih.

Električna dacia Prva električna Dacia: znani so "konji" in kilometri

Foto: MatijaJanežič mercedes-benz EQV 300

Avto V Slovenijo je pripeljal prelomni volkswagen

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.