Najbolj pričakovani audi v proizvodnjo?

Foto: Žurnal24 Audi quattro concept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro concept Foto: Žurnal24 Audi quattro concept Foto: Žurnal24 Audi quattro concept Foto: Žurnal24 Audi quattro concept Foto: Žurnal24 Audi quattro concept Foto: Žurnal24 Audi quattro concept Foto: Žurnal24 Audi quattro concept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept Foto: Žurnal24 Audi quattro koncept

Your browser doesn’t support HTML5 video

Audi je s konceptom quattro na avtosalonu v Parizu obeležil 30. obletnico legendarnega modela audi quattro. Govorice, da naj bi zapeljal v proizvodnjo, so vse bolj glasne.
Oglej si celoten članek

Audi je proizvodnjo športnega quattra ustavil leta 1991. Po skoraj treh desetletjih je na vidiku njegov serijski naslednik. Novega quattra naj bi proizvedli v 500 primerkih, proizvodnjo pa naj bi prepustili podjetju Italdesign, ki je že nekaj mesecev v lasti Volkswagna. Po podatkih, ki prihajajo iz Audijeve quattro Gmbh divizije, cena serijskega primerka ne bi smela preseči številke 100 tisoč.

Kot osnova za predstavljeni koncept je služil kupe RS5, le da je quattro concept krajši, lažji in nižji, hkrati pa se je znebil zadnjih sedežev. V dolžino meri 428 centimetrov, širok je 186 centimetrov, visok 133 centimetrov, medosna razdalja je 250 centimetrov.

V paketu so 20-palčna aluminijasta platišča (pnevmatike 275/30), agresivna maska spredaj, zadnji difuzor, zadnji spojler in motorni pokrov iz ogljikovih vlaken, LED-svetila, usnje, karbonsko-keramične zavore, šeststopenjski ročni menjalnik, quattro pogon na vsa štiri kolesa in 2,5-litrski petvaljni turbobencinski motor z močjo 300 kW/408 KM in 480 Nm navora.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.