Mestna uprava, ki jo s premočjo vodi stranka Zelenih, je 1.100 metrov sicer 1.350 metrov dolge ulice Grüneburgweg v živahnem predelu Westend, pretvorila v veliko kolesarsko stezo.
To se sicer zdi dobro in koristno, vendar se je izkazalo, da ni ravno tako. Da bi kolesarjem zagotovili prednost pred avtomobilisti, so namreč morali postaviti veliko prometnih znakov. Kako veliko, pove podatek, da jih je na 1.100-kilometrskem odseku ulice kar 566 in da jih je na nekatere drogove pritrjenih kar šest. Na najbolj obremenjenih 380 metrih ceste pa je kar 210 prometnih znakov.
Prometni znaki namreč regulirajo prav vse, od enosmerne ulice za voznike motornih vozil in dvosmernega prometa za kolesarje, do parkirišč za kolesarje, mest za postanek motornih vozil in dostavnih vozil, stojišč za električne skiroje in še veliko drugega. K temu so namreč dodali še kolesarske smerokaze za vse pomembne točke v mestu, znake pa so narisali tudi na tla.
Nemški medij Autobild poroča, da je za kaos na kolesarski ulici odgovoren predvsem šef mestnega oddelka za zeleno mobilnost Wolfgang Siefert, za katerega je pomembna le prepoved vožnje z avtomobili, saj naj bi bilo po njegovem mnenju preveč ulic v mestu še vedno orientiranih predvsem na osebne avtomobile.
Mestni svetnik iz stranke FDP Nathaniel Ritter pa ugotavlja, da je regulatorska norost prej varno in povsem pregledno ulico spremenila v regulatorno norost. Sprašuje se, če v mestni upravi od ljudi zares pričakujejo, da bodo v takšni zmedi prometnih znakov ustrezno ravnali. Podobno mnenje ima tudi svetnik iz stranke CDU Frank Nagel, ki ugotavlja, da takšnega gozda prometnih znakov na ulici ne smejo dopustiti, saj se udeleženci prometa v tem ne morejo znajti.
Tudi frankfurtski pravnik za prometno zakonodajo Uwe Lenhart ne more verjeti, kaj je zelenim uspelo ustvariti. Dodaja, da gozd prometnih znakov ni v skladu s prometnimi predpisi, saj morajo prometni znaki biti zasnovani tako, da jih lahko med vožnjo v trenutku vidimo, razumemo in upoštevamo.
Kljub upravičenim kritikam pa frankfurtskim mestni politiki še niso povedali zadnje besede. Poleti bodo namreč predvidoma tudi preostalih 200 metrov ulice pretvorili v kolesarsko stezo, na katero bodo postavili dodatnih 100 prometnih znakov.