V redakcijo smo prejeli nekaj pritožb bralcev, ki so se hudovali nad jutranjo gnečo na trzinski hitri cesti, ki nastaja na glavnem križišču v obrno industrijsko cono (OIC) Trzin. Nejevoljo povzroča predvsem dejsto, da kljub temu, da več tisoč voznikov vsak dan za pot v službo v Ljubljani porabi pol ure več časa, nihče tam ne vidi delavcev.
Na Občini Trzin so nam dejali, da so tudi sami dobili nekaj pritožb, a so nam pojasnili, v čem je težava. V tem križišču je namreč telekomunikacijsko vozlišče, med drugim ima tam svoje priključke veliko upravljalcev, od Slovenskih železnic do telekomunikacijskih podjetij, tam poteka tudi upravljanje s semaforjem, kar bi pomenilo, da bi bila v primeru izklopa sistema industrijska cona "v temi", zato večino del izvajajo ponoči. Tako je bilo tudi ta konec preteklega tedna. Hkrati je treba uskladiti delo velikega števila ljudi, vsi izvajalci pa ne morejo biti naenkrat na malem prostoru gradbišča.
Še novo krožišče in nov priključek
Zatrdili so nam, da dela potekajo v skladu s pogodbo z rokom dokončanja del 30. septembra. Takrat naj bi bilo zagotovo končano asfaltiranje, cesta pa bo spet normalno pretočna za promet.
Pojasnili so nam tudi, zakaj dela na križišču niso bila izvedena v juliju in avgustu. Takrat so namreč potekala dela pred osnovno šolo, zato so bili z vsemi razpoložljivimi kapacitetami vezani z dokončanjem del do začetka šolskega leta, saj v nasprotnem ne bi bilo možno dostopati z vozili do šole, medtem ko do Ljubljane mimo "trzinske obvoznice" vodi več povezovalnih cest.
Na občini Trzin so prepričani, da bo preureditev križišča prispevala k hitrejšemu praznenje OIC v popoldanskem času, saj bosta proti Domžalam vodila dva pasova, namesto enega, kot je bil to primer do zdaj.
Napovedujejo pa tudi nove gradbene posege. V OIC pri "piramidi" naj bi zgradili krožni otok, na trzinski hitri cesti pa naj bi leta 2017 zgradili še priključek v Trzin Mlake.
grega.prebil@zurnal24.si
unedva kekca, ki krmilta semafor gledata samo na folk z ljubljane, da je čist prazn semafor za levo iz ljubljane. …
z "luknja" nisem mislim 10 metrskega kraterja ki bi omogočal dostop do komunikacijskih kablov, ampak tisto 30 cm rupetino po …
Veš, dela ne vključujejo samo kopanja luknje in usmerjanja prometa. Tam je cel kup rtelekomunikacijskih podjetji, ki imajo skozi jaške …