Na trzinski hitri cesti gneča do konca meseca

Foto: Anže Petkovšek križišče Trzin Foto: Anže Petkovšek križišče Trzin Foto: Anže Petkovšek križišče Trzin Foto: Anže Petkovšek križišče Trzin Foto: Anže Petkovšek križišče Trzin Foto: Anže Petkovšek križišče Trzin Foto: Anže Petkovšek križišče Trzin
Promet bo iz Domžal, Mengša in Kamnika proti Ljubljani po trzinski hitri cesti upočasnjen do 30. 9. Razlog je izgradnja dodatnega voznega pasu iz glavnega križišča v OIC Trzin, ki bo razbremenil promet ob popoldanskem času, ko se zaposleni v trzinski coni iz služb vračajo domov.
Oglej si celoten članek

V redakcijo smo prejeli nekaj pritožb bralcev, ki so se hudovali nad jutranjo gnečo na trzinski hitri cesti, ki nastaja na glavnem križišču v obrno industrijsko cono (OIC) Trzin. Nejevoljo povzroča predvsem dejsto, da kljub temu, da več tisoč voznikov vsak dan za pot v službo v Ljubljani porabi pol ure več časa, nihče tam ne vidi delavcev.

Na Občini Trzin so nam dejali, da so tudi sami dobili nekaj pritožb, a so nam pojasnili, v čem je težava. V tem križišču je namreč telekomunikacijsko vozlišče, med drugim ima tam svoje priključke veliko upravljalcev, od Slovenskih železnic do telekomunikacijskih podjetij, tam poteka tudi upravljanje s semaforjem, kar bi pomenilo, da bi bila v primeru izklopa sistema industrijska cona "v temi", zato večino del izvajajo ponoči. Tako je bilo tudi ta konec preteklega tedna. Hkrati je treba uskladiti delo velikega števila ljudi, vsi izvajalci pa ne morejo biti naenkrat na malem prostoru gradbišča.

Še novo krožišče in nov priključek

Zatrdili so nam, da dela potekajo v skladu s pogodbo z rokom dokončanja del 30. septembra. Takrat naj bi bilo zagotovo končano asfaltiranje, cesta pa bo spet normalno pretočna za promet.

Pojasnili so nam tudi, zakaj dela na križišču niso bila izvedena v juliju in avgustu. Takrat so namreč potekala dela pred osnovno šolo, zato so bili z vsemi razpoložljivimi kapacitetami vezani z dokončanjem del do začetka šolskega leta, saj v nasprotnem ne bi bilo možno dostopati z vozili do šole, medtem ko do Ljubljane mimo "trzinske obvoznice" vodi več povezovalnih cest.

Na občini Trzin so prepričani, da bo preureditev križišča prispevala k hitrejšemu praznenje OIC v popoldanskem času, saj bosta proti Domžalam vodila dva pasova, namesto enega, kot je bil to primer do zdaj.

Napovedujejo pa tudi nove gradbene posege. V OIC pri "piramidi" naj bi zgradili krožni otok, na trzinski hitri cesti pa naj bi leta 2017 zgradili še priključek v Trzin Mlake.

grega.prebil@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 11:52 22. September 2016.

    unedva kekca, ki krmilta semafor gledata samo na folk z ljubljane, da je čist prazn semafor za levo iz ljubljane. …

  • 09:56 22. September 2016.

    z "luknja" nisem mislim 10 metrskega kraterja ki bi omogočal dostop do komunikacijskih kablov, ampak tisto 30 cm rupetino po …

  • 09:22 22. September 2016.

    Veš, dela ne vključujejo samo kopanja luknje in usmerjanja prometa. Tam je cel kup rtelekomunikacijskih podjetji, ki imajo skozi jaške …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.