Na premieri oplove rakete

Foto: Andrej Leban
Foto: Andrej Leban
Opel bo poleg robustne in brezstrešne različe rocks malega adama predstavil tudi v S športni preobleki.
Oglej si celoten članek

Najzmoglivejši adam je tu. Model S poganja motor 1,4 Turbo ecotec  s 110 kilovati moči (150 KM) in največjim navorom 220 Nm.

Za boljše vozne lastnosti so mu dodelili športne nastavitve podvozja, neposreden volan in zavorni sistem OPC. Zmogljivost zavornega sistema je povečana z velikimi zavornimi koluti, spredaj 16- in zadaj 15-palčnimi, ter z rdečimi ohišji zavornih čeljusti izvedbe OPC. Na 18-palčnih platiščih so nameščene pnevmatike, ki merijo 225/35 R 18. Za še bolj vroč videz so ga pobarvali s posebno rdečo barvo, mu vgradili poseben strešni spojler in nadeli zunanje elemente iz ogljikovih vlaken.

Foto: Andrej Leban Opel adam rocks

Slogovno popoln

V notranjosti na sprednjih sedežih najdemo slaven podpis Recaro Performance (usnje in Morrocana). Izvedba združuje volanski obroč, prestavno ročico in ročico ročne zavore v rdečem usnju ter rdeče-bele vstavke v armaturni plošči in na oblogah vrat. Še večjo stopnjo individualizacije omogočajo drugi dodatki.

Zadaj so stekla zatemnjena, dnevne luči podkrepljene z LED-diodami, deležen je bil posebne izvedbe zadnjih luči. Vso najnovejšo Oplovo tehnologijo si deli s preostalimi modeli iz družine adam.

Do 220 km/h

Turbo motor v adamu S je bil namensko razvit iz obstoječega štirivaljnika delovne prostornine 1,4 litra. Doseže za 50 odstotkov več moči in za 70 odstotkov več navora kot atmosferski 1,4-litrski motor. V kombinaciji z ročnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom omogoča hitrost 220 kilometrov na uro (km/h).

Foto: Andrej Leban Opel adam S

Agregat ima dve odmični gredi za nenehno prilagodljivo spreminjaje faz odpiranja ventilov in turbinski polnilnik, integriran z izpušno vejo za sočasno zagotavljanje majhne mase in kompaktne zgradbe. Med številne rešitve zmanjševanja mase spadajo tudi blok motorja iz litega železa votle strukture, votla ročična gred in plastična sesalna veja. Motor, ki s sestavo izpušnih plinov že zadovoljuje ostra merila Euro 6, je v prid nižji porabi opremljen s sistemom stop-start.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.