Adam "skala" še to poletje

Foto: Opel Opel adam rocks Foto: Opel Opel adam rocks Foto: Opel Opel adam rocks Foto: Opel Opel adam rocks
Opel bo na ženevskem avtomobilskem salonu predstavil novega člana iz družine adam. To bo adam rocks. Prodaja starta že poleti.
Oglej si celoten članek


Adam rocks bo zaokrožil ponudbo, ki jo sestavljajo adam jam, adam glam in adam slam. Pri Oplu so se za serijsko proizvodnjo odločili na podlagi pozitivnih vtisov, ki so jih zbrali s predstavitvijo koncepta pred letom dni.

Višji in robustnejši

Posebnost 3,74 metra dolgega trivratnega avtomobila je serijsko električna vodena zložljiva platnena streha in za 15 milimetrov večja oddaljenost vozila od podlage, ki vozilu daje občutek večje širine. Deli podvozja, kot so blažilniki in vzmeti, geometrija podvozja zadaj ter bolj neposreden in odziven volan, so bili spremenjeni oziroma nastavljeni na novo. Z višjim in širšim izgledom so skladna serijska 17-palčna lita platišča oziroma doplačljiva 18-palčna lita platišča. Mogoče jih je personalizirati z novimi "wild" zaskočnimi pokrovi različnih barv, ekskluzivnih za ta model.

Zaščitne "mišičaste" obrobe antracitne barve so nameščene po celotni zunanjosti. Spredaj je vpadljiva trapezna maska motorja s kromirano prečko z logotipom znamke na sredini. Spredaj so meglenki in smerna kazalca vstavljeni v satenasto kromiran okvir v obliki bumeranga tako kot zadaj vzvratni luči in meglenki. Del serijske opreme so tudi dnevne luči z diodami LED in integriran strešni spojler zadaj. Podobo zunanjosti dopolnjujejo srebrne zaščitne plošče spredaj in zadaj ter izstopajoč kromiran zaključek izpušne cevi. Z ostalimi različicami si deli "plavajočo" streho.

Z novim trivaljnikom

Ob inovacijah za večjo varnost in udobje, kot je sistem Park Assist, je rocksu namenjen tudi informacijsko zabavni sistem nove generacije IntelliLink, ki zagotavlja neposredno integracijo funkcij pametnih telefonov, delujočih z operativnimi sistemi Android in Apple iOS.

Je tudi prvi adam z novim Oplovim trivaljnikom ecotec z litrom delovne prostornine, neposrednim vbrizgom goriva in turbinskim polnilnikom z močjo 115 KM in navorom 166 Nm. Tehnični podatki izdajajo, da je poraba goriva 4,3 l/100 km. Moč na cesto prenaša s pomočjo novega šeststopenjskega ročnega menjalnika.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 17:30 19. Februar 2014.

    Ne spremeni dejstva, da ima slabo EuroNCAP oceno ...

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.