Na leto bi rešili 2.500 življenj

Foto: Žurnal24 Lani je na slovenskih cestah umrlo 173 ljudi. S sistemom ecall bi lani pri nas r
Leta 2009 je na evropskih cestah umrlo 39 tisoč ljudi, s sistemom klicne povezave med vozili in klicnimi centri pa bi po besedah evropske skupnosti na leto rešili 2.500 življenj.
Oglej si celoten članek

Poleg tega, da bi rešili 2.500 življenj, bi število težkih telesnih poškodb zmanjšali za kar 15 odstotkov. 

Hitrejše nudenje pomoč
Sistem deluje tako, da se v primeru večjega trka vozilo avtomatično poveže s klicnim centrom, ki nato v najkrajšem času na prizorišče nesreče pošlje urgentna vozila, prek klicne povezave pa s pomočjo potnikov poskuša pridobiti dodatne podatke o nesreči (število ponesrečencev).

Znamke z ecall že dalj časa
Čeprav sistem tudi po petih letih ne deluje v nobeni od 25 držav, vključenih v ta projekt, posamezne znamke to storitev ponujajo že dlje. Manfred Poschenrieder iz BMW pove: "Pri BMW smo prvi delujoči klicni center vzpostavili že leta 1997, danes pa deluje v državah, kot so Nemčija, Velika Britanija, Italija, Francija, Kanada, ZDA in na Bližnjem Vzhodu."

2013 bodo avti spregovorili
Podoben sistem ecallu predstavlja sistem komunikacije med vozili – EDAG, ki deluje tako, da vozilo, ki naleti na oviro, o tem obvesti tudi za njim vozeča vozila. Po podatkih evropske skupnosti naj bi sistem začel delovati leta 2013, ko bodo številne znamke začele z vgradnjo v serijska vozila.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.