Na elektriko tudi na dopust

Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt
Po opel amperi smo preizkusili še Chevroletovo oblikovno nekoliko drugačno različico volt, ki deluje na enakem principu – vseskozi na elektriko. V Slovenijo prihaja prihodnje leto, cena bo brez upoštevanja državnih subvencij podobna nemški, torej okoli 41.450 evrov.
Oglej si celoten članek

Prva vožnja. Pri Chevroletu pravijo, da volt odpira novo poglavje v zgodovini električnih motorjev. Vendar je to zgolj prvi resni korak v razvoju električne tehnologije. Volt je bil za razliko od povsem električnih modelov zasnovan za vožnjo po mestu s podaljšanim dosegom, kar pomeni, da se je mogoče z njim odpeljati tudi na daljše poti.

Zunanji videz je zgolj en od adutov, ki prepriča. Izrazito dinamična in nizka linija, ki avtomobil "prisesa" k tlom, ustvarja mogočen videz. Spredaj je po vzoru na druge modele takoj mogoče opaziti veliko deljeno masko hladilnika z ogromnim zlatim logotipom, izstopajo tudi ledeno modra dnevna LED svetila na zašiljenih žarometih. Tudi zadek se razlikuje od sestrske opel ampere, izstopata pa aerodinamični spojler in velika, na sredino umeščena luč za meglo.

Notranjost je zasnovana moderno in pohvalno, nekoliko drugače kot v ostalih modelih znamke. Z drugače mislimo na to, da je volt poseben avtomobil. Kombinacija bele plastike visokega sijaja in črnine usnja, v katerega so oblečeni udobni sedeži, je očem prijetna. Manj prostora je na dveh zadnjih sedežih, pa tudi 310-litrski prtljažnik popolnoma ne zadovolji večje potrebe, a ga je dovolj za vsakodnevno uporabo. Poleg tega je odprtina prtljažnega prostora velika, zato boste vanj z lahkoto pospravili večje torbe in predmete. Voznik preko dveh ekranov nadzoruje delovanje pogonskega sklopa, stanje napolnjenosti baterije in doseg vozila (na ekranu pred seboj), na zaslonu na sredini instrumentalne plošče pa spremlja navigacijo in avdiosistem, na voljo pa je tudi ogled DVD datotek.

Foto: Gregor Prebil Chevrolet volt Bistvo je skrito v pogonskem sistemu Voltec, ki smo ga predstavili že v predstavitvi opel ampere. Električna pogonska enota je sestavljena iz dveh elektromotorjev, ki se napajajo s pomočjo 198-kilogramskega paketa litij-ionske baterije. Ta vozilu zagotavlja vožnjo od 80 kilometrov daleč zgolj na elektriko, kar naj bi zadovoljilo potrebe večine uporabnikov med delovnim tednom. Od električnih vozil se loči po tem, da ponuja možnost podaljšanega dosega, ki so ga pri Chevroletu zagotovili z 1,4-litrskim bencinskim motorjem z močjo 63 kilovatov (86 KM), ki ima nalogo, da neopazno napaja električno pogonsko enoto iz generatorja, potem ko se energija baterije izčrpa. To pomeni, da volt vseskozi vozi zgolj na elektriko, skupni doseg pa se tako povečana na okoli 500 kilometrov, kar je več kot dovolj tudi za daljše izlete. Baterije je mogoče v treh urah napolniti preko običajne hišne vtičnice. To storite preko šest metrov dolgega kabla, ki je priložen v prtljažniku avtomobila, na podlagi razporeditve poceni/dražjega toka pa sposoben celo napolniti avtomobil v času cenejšega toka.

Ena od prednosti so vozne lastnosti. 110 kilovatov skupne moči in stalni visoki navor (370 Nm) sta zagotovili, da avtomobil z mesta do sto kilometrov na uro pospeši v devetih sekundah, najvišja hitrost je 161 kilometrov na uro, kar je še vedno bistveno nad omejitvami.

Za varnost poleg sistemov za aktivno in pasivno varnost ter trdnega ohišja skrbi osem zračnih blazin.

Vozilo v Slovenijo prihaja prihodnje leto, cena zanj pa bo nekaj pod 42 tisočaki, kar je zelo primerljivo z opel ampero, treba pa je upoštevati tudi popuste v obliki subvencije.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.