Čist avtomobil ne pomeni le zloščene karoserije in brezhibno opranih notranjih oblog, ampak je velikega pomena tudi, kako poskrbimo za podvozje, del avtomobila torej, ki ga ne vidimo.
Veliko voznikov namreč pri pranju avtomobila pozabi na njegov nevidni spodnji del, drugi pa mu posvetijo celo preveč pozornosti in ga očistijo prevečkrat, kar spet ni dobro. Mora podvozje res biti očiščeno? Skoraj vsak strokovnjak za čiščenje avtomobila vam ga bo gotovo priporočil in prav bo imel, saj je kombinacija soli in dolgotrajne umazanije idealno okolje za tvorbo rje, ki jo je možno vsaj odložiti če ne celo preprečiti.
Vendar pa je po drugi strani slabo tudi, če podvozje operemo preveč pogosto. Veliko čiščenja namreč opravi tudi čisto navaden dež, ki med vožnjo seveda oplahne spodnji del avtomobila. Načeloma je zato dovolj, če čiščenje podvozja opravimo dvakrat letno, enkrat pozimi, ko se mora pločevina soočati z velikimi količinami soli in jo tako malo razbremenimo, drugič pa spomladi, po koncu zimskega mraza, ko cestne službe ceste nehajo soliti, dež pa jih že splahne.
Bodite previdni!
Pri pranju podvozja moramo biti zelo pazljivi, da kljub dobrim namenom česa ne poškodujemo. Podvozja namreč ne smemo prati s standardnim visokotlačnim pralnikom, kakršne imajo denimo ročne pralnice, ampak se ga moramo lotiti previdneje. Voda pod visokim tlakom bi namreč lahko poškodovala gumijaste manšete in tesnila, prav tako pa tudi zvočno izolacijo kabine in še nekatere druge dele. Strokovnjaki priporočajo celo, da se pranja podvozja ne lotimo z vodo z višjim tlakom kot ga omogočajo običajne cevi za zalivanje vrta.
Na spletu se dobijo celo posebni nastavki, ki jih namestite pod avtomobil, potem pa sami opravijo vse delo, uporabni pripomoček pa ima morda doma celo veliko lastnikov hiš z vrtovi. Gre namreč za krožni zalivalnik vrta, ki ga preprosto nataknemo na cev, potem pa premikamo pod avtomobilom, kjer čiščenje podvozja opravi brez nevarnosti za njegove dele.