Japonska velikana Honda in Yamaha sta skupaj z avstrijskim KTM in italijanskim Piaggiom sklenila memorandum glede razvoja baterij za električne motocikle.
Memorandum predvideva, da bo četverica ustanovila konzorcij za izmenjavo baterij za električna motorna kolesa, mopede, tricikle in kvadracikle. Družbe želijo na ta način določiti enotne mednarodne tehnične standarde za baterije pri pogajanjih z vladami in regulatorji.
"Za splošno sprejetost električnih motociklov moramo nujno rešiti problem potovalnih razdalj in polnilnega časa. Izmenljive baterije so zelo obetajoča rešitev," je pojasnil Noriaki Abe, šef Hondine divizije motornih koles.
Isti standard zmogljivosti in priklopa pri baterijah ne glede na znamko motorja in trg bo imel za kupce veliko prednosti. Med drugim bo na primer lastnik več motorjev isto baterijo uporabljal za več vozil, ali pa po drugi strani z dvema baterijama ohranjal svojo mobilnost, saj se bo ena med neuporabo lahko polnila.
Z vpeljavo takšnega pristopa se še posebej mudi prav v Evropi, kjer se družba s proizvajalci avtomobilov vred že pospešeno pripravlja na opustitev termičnega pogona. A prehod na električne motorje ne bo nujen le zaradi standardov emisij škodljivih plinov, temveč tudi zaradi vse strožjih zahtev glede emisij hrupa.
Pa daj pa kdo se bo hotel vozit z električnim sesalcem okol brez akrapovica brez občutka da sediš na nečem …