Novi 3-litrski turbobencinski motor V6 ni le nov motor z novo zasnovo, ampak je v bistvu prvi motor po letu 1968, ki so ga povsem razvili v njihovih laboratorijih.
Preskušanje motorja je še v zelo zgodnji fazi, zato njegovih karakteristik, kakršna sta moč ali navor, še niso obelodanili. Je pa že znano, da ne bo deloval le samostojno, ampak ga bo mogoče uporabiti v kombinaciji z različnimi hibridnimi in priključno hibridnimi pogonskimi sklopi. Ko bo končno na voljo tudi serijsko, bo najprej postal del ene najmočnejših pogonskih enot v ponudbi znamke. Končna moč in navor bosta seveda odvisna od želenih karakteristik posameznega modela, v katerega ga bodo vgradili.
Motor za valhallo
Aston Martin bo motor namreč najprej uporabil v hibridnem hiper športniku valhalla, ki naj bi v le 500 primerkih na ceste zapeljal po letu 2022 in bo skoraj v celoti izdelan iz ogljikovih vlaken. Zaradi tega so tudi pri razvoju motorja izhajali iz projekta hiperšportnika s sredinsko vgrajenim motorjem, ki v želji po čim manjši masi avtomobila s pomočjo posebne strukture tehta manj kot 200 kilogramov. K temu je pripomogla tudi zasnova »hot V«, pri kateri so sesalni razdelilnik in izpušni zbiralnik ter turbo polnilniki vgrajeni v prostor med valjni motorja.
Pri Aston Martinu pravijo, da bodo visoki vrtljaji motorja v kombinaciji s prednostmi, ki jih prinaša elektrifikacija, zagotavljali ekstremne zmogljivosti, ki jih pričakujemo od avtomobila, kakršen bo valhalla. Motor, ki bo seveda vgrajen neposredno za voznikovo kabino, bo imel tudi suhi karter, ki mu bo poleg drugega zagotavljal zelo nizko težišče. Ustrezno mazanje in hlajenje motorja bo zagotovljeno tudi ob visokih prečnih silah v hitro voženih ovinkih. Motor naj bi izpolnjeval tudi okoljska merila euro 7.
Po sledeh legendarnega prednika
Aston Martinov izvršni direktor Andy Palmer je povedal, da bo novi motor postal integralni del marsikatere njihove trenutne dejavnosti, hkrati pa so zelo obetavne tudi prve novice tem, kaj bo zmogel. Vodja razvoja pogonski sklopov pri znamki Joerg Ross je dodal, da je bil projekt novega motorja od vsega začetka velik izziv. A inženirjem so od samega začetka pustili svobodo pri raziskavah in inovacijah, da bi ustvarili nekaj, nad čimer bi bil navdušen celo njihov veliki prednik, legendarni pionirski inženir Tadek Marek, ki je bil tudi »oče« zadnjega Aston Martinovega izvirnega motorja V8 iz leta 1968.