Oplovega težkokategornika (nanj pade kar četrtina vseh prodanih oplov, model je tudi stalno med najbolj prodajanimi v svojem segmentu in nasploh v Evropi) smo na zurnalu24 pred dobrim mesecem že imeli priložnost pobliže spoznati. Že takrat ni ostalo neopaženo, da bo poleg atraktivne zunanjosti avto ugajal tudi v notranjosti po zaslugi novega pristopa prečiščenega oblikovanja in uporabe modernih pripomočkov za več udobja in varnosti.
Preberite še:
Ob vnovičnem stiku se je vse zgoraj našteto le potrdilo. Na zunaj ni pretiravanja v agresivnosti, očem ugaja nizko postavljena motorna odprtina, ki jo je prvi uvedel bratec adam, s katero je avto optično znižan, boka sta po zaslugi dveh zrcalnih poudarjenih črt vse prej kot dolgočasna, značilno zakljukana zadnja svetila lepo dopolnijo zadek z izbočenim logotom. Avto je hvalevredno ostal skoraj istih zunanjih mer, je pa občutek prostornosti v njegovih notranjosti precej boljši. Nov je volan, merilniki delujejo čisto in sodobno, ostaja pa podoba sicer že vrsto let znanih obvolanskih ročic. Premik od navpičnih k vodoravnim linijam armaturne plošče dodatno poveča občutek prostora.
Menjalnikov je skupno štiri, omeniti velja novo generacijo robotiziranega in povsem novega šeststopenjskega ročnega.
Z zanimanjem daljši test pričakujem tudi zaradi povsem na novo skonstruriranega podvozja, ki obljublja boljšo lego, a tudi več udobja v obliki tišjega pobiranja lukenj na cestah.
Veliko tehničnih bonbončkov
Na področju opreme, ki si jo kupec lahko omisli, je corsa tradicionalno močna. V osnovi so na voljo štiri, med doplačili pa so denimo biksenonski žarometi, opel eye (prepoznava znakov, pomoč pri menjav pasov, indikator razdalje z opozorilom, če vozite preblizu drugim, samodejni preklop luči), pa opozorilo na mrtvi kot, kamera, parkirni asistent za bočno parkiranje, ogrevan volan in vetrobransko steklo ...
Tudi corsa je dobila opcijski Telelink infotainent sistem s sedempalčnim zaslonom, na katerem si je mogoče omisliti številne aplikacije za spremljanje poti, glasbe ... Ne gre pozabiti na integriran nosilec za kolesa.
Novi litrski zvezdnik bo žal redek
Cene corse ostajajo na ravni prejšnje generacije, trdijo pri uvozniku. To pomeni začetek pri 10.090, kolikor stane trivratna različica z najšibkejšim atmosferskim 1,4 motorjem. Druga stopnja opreme je za petvratnico na voljo od 10.890 evrov dalje, dizel pa za 14.190 evrov. LPG alternativa z 1,4-litrskim motorjem (66 kW/90 KM) je ocenjena na 12.290 evrov.
Veliko stavijo na raznobarvno color edition opremo, pri kateri je prvič na voljo tudi že znani 1,4-litrski turbo motor s 74 kW. Novi litrski motor pa je na voljo le z najbogatejšo cosmo opremo in stane pri petvratnici 15.090 evrov, močnejša izpeljanka je 200 evrov dražja.
Z novinko imajo pri uvozniku smele načrte, saj naj bi prihodnje leto kupce v Sloveniji (posebej poudarjajo, da se z izvozom ne nameravajo baviti) našlo 1.400 avtomobilov.