Mitsubishi outlander se je vrnil v Evropo

Foto: Mitsubishi
Foto: Mitsubishi
Mitsubishi je pred časom sporočil, da nove generacije outlanderja, ki je na Japonskem in v Ameriki na voljo že od leta 2021, ne bo pripeljal v Evropo. Zdaj si je premislil.
Oglej si celoten članek

Mitsubishi outlander PHEV, ki je bil v prejšnji generaciji eden najbolje prodajanih priključno hibridnih SUV-jev, bo torej s prihodnjo pomladjo spet na voljo na stari celini, kjer pa bo drugačen od sorodnika, ki je naprodaj na Japonskem in v ZDA. Večjih modifikacij je deležna predvsem tehnika, ki mora biti seveda prilagojena evropskim predpisom in razmeram.

Foto: Mitsubishi mitsubishi outlander PHEV

Mitsubishi je za njegovo vrnitev v Evropo pravzaprav izkoristil medgeneracijsko prenovo outlanderja, ki smo ga sicer lahko že leta 2018 v Ženevi videli v obliki študije engelberg tourer, po kateri se je močno zgledovala tudi leta 2021 predstavljena serijska izvedba avtomobila.

Večji od predhodnika

Na sprednjem delu z značilno Mitsubishijevo grafiko izstopa predvsem masivni odbijač z velikim vstopnikom zraka, izstopajo pa tudi led luči s kromiranim podaljškom, ki srpasto obkroži pokončne žaromete. Na serijski avtomobil si je pot utrl tudi prelomljeni stebriček C, zadnje luči pa po sodobni šegi segajo v vrata prtljažnika. Pri Mitsubishiju sicer pravijo, da je oblika outlanderja "I-Fu-Do-Do", kar naj bi pomenilo veličastno in avtentično.

Foto: Mitsubishi mitsubishi outlander PHEV

Z novo generacijo je outlander postal precej večji od predhodnika, ki ni bil ravno najmanjši avtomobil. V dolžino je za dobrih pet centimetrov narasel na 4,72 metra, v višino pa za štiri centimetre na 1,75 metra. Širok je 1,86 metra, medosna razdalja pa je z 2,704 metra tudi večja kot prej. To naj bi se odrazilo predvsem v prostoru za kolena potnikov v drugi in tretji vrsti, prav tako pa tudi v prostornosti prednjega dela.

Če na zunanjosti to ni tako očitno, je napredek kakovosti opazen predvsem v potniški kabini, ki ima lahko pet ali sedem sedežev. Celotna armaturna plošča je prekrita s tkanino ali usnjem, poleg 12,3-palčnega zaslona infozabavnega sistema pa je na voljo tudi 12,3-palčni zaslon digitalnih merilnikov. Na voljo je tudi barvni projekcijski zaslon, digitalno pa je lahko tudi vzvratno ogledalo. Outlander je izčrpno opremljen tudi z infozabavno tehniko, za dober zvok skrbi Yamahin sistem, za varčno temperiranje kabine pa toplotna črpalka.

Foto: Mitsubishi mitsubishi outlander PHEV

Priključni hibrid

Outlander je na drugih trgih sicer na voljo tudi s konvencionalno bencinsko motorizacijo, v Evropi pa bo na voljo le kot outlander PHEV, torej s priključno hibridnim pogonom, ki naj bi v primerjavi s prejšnjim outlanderjem imel veliko koristi od nove Mitsubishijeve platforme. Ta mu namreč kljub sedemsedežni kabini zagotavlja baterijo z večjo kapaciteto od predhodnikove.

Litij-ionska baterija razpolaga s kapaciteto 22,7 kilovatne ure, ki naj bi zagotavljala do 86 kilometrov električne vožnje merjeno po protokolu WLTP. Na polnilnici z izmeničnim tokom naj bi polnjenje trajalo 6,5 ure, na priključku CHAdeMO, kjer je ta še na voljo, pa 32 minut. V kombinaciji s 53-litrsko posodo za bencin naj bi doseg znašal celo 844 kilometrov.

Foto: Mitsubishi mitsubishi outlander PHEV

Večja je tudi moč pogonskega sklopa. Prednji elektromotor razvija največjo moč 85 kilovatov in navor 255 njutonmetrov, zadnji pa največjo moč 100 kilovatov in navor 195 njutonmetrov. 2,4-litrski bencinski štirivaljnik k temu dodaja še moč 100 kilovatov in navor 203 njutonmetrov.

Vsi skupaj pripomorejo k sistemski moči 225 kilovatov, ki zadostuje, da 2,1-tonski SUV v 7,9 sekunde doseže 100 kilometrov na uro in pospešuje do hitrosti 170 kilometrov na uro. Voznik lahko sicer v okviru dinamičnega voznega sistema S-AWC (Super All Wheel Control), ki mu ga omogoča pogonski sklop z elektromotorjema na obeh premah, nastavi tri načine vožnje in štiri nastavitve upravljanja z energijo. Za izboljšanje trakcije je zadnja prema opremljena tudi sistemom za vektoriranje navora na osnovi selektivnih posegov zavor. Poleg tega naj bi bil zaradi močnejše rekuperacija povečan tudi efekt motorne zavore.

dezurni@styria-media.si

Foto: Mitsubishi mitsubishi outlander PHEV

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.