Poltovornjaki so pogosto zelo spregledani, pa čeprav razmerje med močjo, uporabnostjo in ceno pogosto govori njim v prid. V preteklosti so bili to robustni, veliki in špartansko opremljeni delovni stroji, a temu že nekaj časa ni tako. V primerjavi s športnimi terenci so cenovno enakovredni, po moči in terenskih sposobnostih pa daleč spredaj. To so tisti pravi, kleni terenci z vso potrebno mehaniko, ki pa so danes postali tudi udobni potovalniki. In mitsubishi L200 ni nič drugačen.
J-linija prinaša številne prednosti
To je peta generacija modela. Njegov predhodnik je začrtal povsem nove smernice, saj so se potrebe kupcev precej spremnile. Že v 4. generaciji so združili športno eleganco in udobje osebnega vozila, k temu pa dodali še uporabnost. Zdaj so v vsem naredili še korak naprej. Pri L200 je v primerjavi s predhodnikom najbolj vidna evolucija bočnega dizajna. To pomeni, da je zdaj s kabino skladen tudi zadek vozila. Koeificient zračnega uporaba so znižali na 0,40, streha je usločena, tako kot zadek, tovorni prostor je vizualno globji, tudi stranice prtljažnika so višje, s čimer so povečali prostornino tovornega prostora.
Pomembna novost je zasnova v obliki J-linije, ki poteka med kabino in kasonom. Ponavadi je ta linija ravna in pravokotna na tla, pri L200 pa je v obliki črke J. Pri Mitsubishiju kot prednosti navajajo krajšo medosno razdaljo, a povečanje prostornosti na zadnji klopi, ki omogoča, da si potniki zadaj prilagajajo naklon sedenja in s tem zvišujejo udobje. Vozilo je zaradi krajšega medosja okretnejše, lažje premaguje ozke in vijugaste ceste, pri Mitsubishiju trdijo, da ima L200 najmanjši obračalni krog med konkurenti – 12,7 metra.
Tovorni del je v primerjavi s predhodnikom za 100 litrov večji, meri 1,1 kubičnega metra in je tudi uporabnejši. Utori na notranji strani stranic omogočajo namestitve predelne stene.
Prilagojen za zahtevne terene
Napredek je bil narejen tudi na trdnosti zgradbe vozila, izolaciji in udobju. Volumen elementov za dušenje hrupa so povečali za enkrat. K udobju dodatno prispevajo novi sedeži, ki bolje oprijemajo telo med vožnjo, v prid udobja med vožnjo so izboljšali še blažilnike.
Da je to pravi, kleni terenec, razkrivajo podatki o vstopnem kotu, ki je v primeru 16- in 17-palčnih pnevmatik 30 stopinj, izstopni kot je 22 stopinj. Najmanjša oddaljenost od tal je 20 centimetrov.
Za peto generacijo pick-upa so razvili povsem nov motor s prostornino 2,4 litra, ki je narejen iz aluminija (prvi v razredu pick-up vozil) in je kot tak 30 kilogramov lažji. Na voljo je v dveh različicah, z 113 kilovatov moči (153 KM) in 380 Nm navora ter 133 kilovatov moči (180 KM) in 430 Nm navora. Na voljo sta dva različno zmogljiva štirikolesna pogona.
Osnovni (easy select 4WD) je kombiniran s šibkejšim agregatom. Deluje tako, da je večino časa pogon speljan na dve kolesi, po potrebi pa se priključita tudi zadnji kolesi. Prenos navora je 50:50.
Z zmogljivejšim agregatom je kombiniran super select 4WD-II štirikolesni pogon, ki omogoča preklapljanje med štirimi načini delovanja, vključno s stalnim štirikolesnim pogonom. Prenos navora je 40:60 in je primeren tako za vsakodnevno, kot terensko vožnjo.
Opremski paketi so trije. Z vstopnim paketom invite in šibkejšim agregtom, ročnim šeststopenjskim menjalnikom in osnovnim štirikolesnim pogonom ob 2.000 evrih popusta L200 stane 26.990 evrov. S paketom intense, prav tako ročnim menjalnikom kombiniranim z zmogljivejšim dizlom in štirikolesnim pogonom stane 3.000 evrov več, z opremo instyle in samodejnim petstopenjskim menjalnikom pa se nakup podraži še za dodatne štiri tisočake.