Nobena skrivnost ni, da si mitsubishi ASX tehnično podlago in osnovne oblikovne lastnosti deli z renaultom capturjem, zato je dober mesec po prenovi francoskega partnerja prenovo doživel tudi sam. A Japonci pravijo, da so tokrat šli dlje in njegovo identiteto še bolj razločno izpostavili.
To se gotovo odraža predvsem na prednjem delu, na katerem se bohoti nova maska, ki jo obdajata tanka žarometa, zračniki na odbijaču pa so urejeni v obliki izrazitega trapeza "Dynamic Shield". Bok se ni veliko spreminjal, z izjemo novo oblikovanih 17- in 18-palčnih kolesnih platišč. Tudi zadnji del je ostal bolj ali manj enak in ga še vedno krasi izraziti napis MITSUBISHI. Vse luči po novem serijsko svetijo v led tehniki.
My Mitsubishi Motors
V osveženi notranjosti sta, odvisno od stopnje opreme, na voljo 7- ali 10-palčni zaslon digitalnih merilnikov, na armaturni plošči pa prevladuje 10,4-palčni navpični za dotik občutljivi zaslon. Infozabavni sistem je zasnovan na operacijskem sistemu Android Automotive 12, vanj so integrirane tudi možnosti Googlovih storitev, sistem, ki je vedno povezan s spletom, pa lahko sprejema nadgradnje na daljavo.
Prenovljeni mitsubishi ASX prihaja tudi s telefonsko aplikacijo My Mitsubishi Motors, ki uporabnikom med drugim omogoča tudi dostop do diagnostike v realnem času, delovanje na daljavo in funkcijo iskanja vozila.
Kljub izčrpni digitalizaciji je ostalo nekaj prostora tudi za analogna stikala. Pod osrednjim zaslonom so tako analogni regulatorji klimatske naprave. Na voljo sta tudi priključka USB, prav tako pa je možno tudi brezžično polnjenje mobilnega telefona. Precej obsežen je tudi seznam asistenčne tehnike.
Bencinski motorji
Tudi po osvežitvi je zadaj ostala vzdolžno pomična klop, ki lahko poskrbi za več prostora za noge potnikov, ali pa povečanje osnovnega prtljažnika s 484 na 616 litrov. Tega je sicer mogoče povečati na 1.458 litrov.
Pod motornim pokrovom je na voljo le bencinska konjenica, delno v kombinaciji s hibridnimi dodatki. Osnovo predstavlja litrski turbobencinski motor z močjo 91 'konjev', nad njim pa je 140-'konjski' blago hibridizirani 1,3 litrski turbobencinski motor. Vrh ponudbe še naprej predstavlja hibridni pogon z močjo 143 'konjev'.
Končno še en bencinar
gledam delovno mesto pilota. tam na sredi en ekran vreden kino dvorane in potem se zapičim v volan. tolk gumbov …