O mestnem električnem kolesu S-bike smo že na dolgo in široko pisali v avtomobilski redakciji. Tokrat nas je zanimalo drugo mnenje sodelavca, ki se pogosto v službo pripelje z vespo, ki jo je za teden dni zamenjal za električno kolo.
Z električnim kolesom na cilj tudi v največji vročini prideš nepreznojen, ampak občutek je hkrati povsem drugače kot z motorjem, nekako nadihan si, saj moraš, da ti elektromotor pomaga, ves čas vrteti pedala.
Zaradi elektromotorja in baterije je električno kolo toliko težje od običajnih koles, da si nisem želel voziti brez pomoči. V tem primeru se je treba sprijazniti, da kljub "motorju" po ravnem gotovo ne boste najhitrejši kolesar na cesti. Elektromotor se namreč ustavi, ko dosežete 25 kilometrov na uro. Pravi užitek pa je voziti v klanec, ko lahkotno poganjaš, medtem ko te motor vleče navkreber.
Kolo sem hitro zložil brez branja navodil, najbrž ne čisto do konca, a dovolj, da sem ga lahko dal na zadnje sedeže hyundai getza, kjer sem že imel otroški sedež. Za tiste ki ne veste, to je zelo majhen avto. Zelo praktično, je pa kolo pretežko, da bi ga zloženega nosil naokrog.
dezurni@zurnal24.si
In če si kupiš takšno kolo za vožnjo ,potem si moraš omisliti še pitbula ,da bo varoval kolo ,ko greš …