Rapid je za octavio in citigojem tretji model Škode, ki je v razmeroma kratkem času doživel prenovo. A pri rapidu so z novostmi delovali precej varčno, saj postanejo očitne le ob podrobnejšem pogledu.
Pločevina ostaja enako ukrivljena, na zunaj so novosti le pri novih oblikah platišč in pri žarometih, kjer je dosedanjo ksenonsko tehnologijo nadomestila bi-ksenonska. Višja stopnja opreme pozna LED dnevne luči, LED tehnologija je žarnice nadomestila tudi zadaj.
Znotraj so novi usmerjevalniki zraka, merilniki in infotainment sistemi. Kot dodatno opremo so ponudili prostorsko ozvoćenje in WLAN dostopno točko, z avtom se je mogoče tesneje povezati prek Mirrorlinka, Apple Carplaya ali Android Auta. Med opcijami je asistent za dolge luči.
Posodobljena je tudi vsebina pod motornim pokrovom, kjer so prvič vgradili trivaljnik. Z litrom prostornine TSI nadomešča 1,2-litrski vstopni motor, na voljo pa je v različici s 70 kW (95 KM) in 81 kW (110 KM). V ponudbi je še najbolj poskočni 1.4 TSI z 91 kW (125 KM), medtem ko sta dizla 1,4 TDI s 66 kW (90 KM) in 1,6 TDI s 85 kW (116 KM).
Rapid bo še naprej na razpolago v klasični različici in kot krajši spaceback, pri nas jo pričakujte poleti.
dezurni@zurnal24.si