Coupe je izrazito moški mini, poudarjajo pri proizvajalcu. Verjetno imajo prav, pomislite le, kako bi delovala ženska na harley davidsonu s težko nemško čelado na glavi. In prav čeladasta streha z nizkimi stebrički najbolj zaznamuje 3,7 metra dolgega minija, ki z merami ne odstopa od prvaka družine.
Zaradi strehe vstopanje v notranjost ni nič kaj lahko, je pa znotraj zaradi nizkega sedenja in izboklin v strehi dovolj prostora tudi za visokorasle. Okoli pol centimetra nižje podvozje v primerjavi z običajnim minijem in stopničasti zadnji del dodatno poudarijo športnejše poslanstvo od že tako športnega izročila tovarne. Na zadku se, malo zaradi uporabnosti, še več pa zaradi opaznosti, pri hitrosti nad 80 kilometri na uro dvigne v zrak spojler, lahko ga seveda pustimo tudi stalno štrleti.
Znotraj klavstrofobičen
Ostale značilnosti minijev so vidne že na daleč, prednje in zadnje luči, velika vstopišča za zrak spredaj in dva sredinsko nameščena tromblona zadaj. Drugi najbolj popoprani varianti cooper S so v primeru testnika pečat zunaj dali še kromirani dodatki in nalepke prek karoserije, v notranjosti pa je ena izmed bistvenih novosti med drugim dvobarvna obloga vrat.
Delovni prostor z merilniki je sicer povsem tipičen, je pa coupe od znotraj precej manj pregleden tako zaradi "tankovskega" vetrobranskega stekla kot C stebrička in ozkega zadnjega stekla.
K sreči so tu zvočni in slikovni parkirni senzorji. Coupe se hvali z razmeroma velikim, "kar" 280 litrov velikim prtljažnikom, ki pa se skriva za težkimi prtljažnimi vrati. Za sedežema je odlagalna polička, za prevoz smuči pa pride prav odprtina do prtljažnika. Med sedežema so še komande infotainment sistema, ki se je v našem primeru ponašal z zmogljivim Harman Kardon ozvočenjem, zelo primernim poslanstvu vozila.
Še enkrat več odličen motor (razen zvoka)
Bistvo tega minija je poleg videza gotovo tudi obnašanje na cesti. Natančen volan, zanesljive zavore in znani turbo motor s 135 kW so poroki za obilo užitkov. Elektronika, pri testniku tudi v obliki nadzora gnanih koles, skrbi za stalni stik s tlemi, vseeno pa zadek deluje bolj nemirno kot pri ostalih minijih. Vseeno pa je upiranje fizikalnim silam postavljeno zelo visoko. Motor sam sicer kljub moči ne deluje brutalno, čeprav do prve stotice mine manj kot sedem sekund. Še bolj navduši z navorom, ki omogoča pospeševanje od nizkih vrtljajev v šesti prestavi. Je pa motor pri avtocestnih hitrostih kar glasen, premalo poudarka je po našem mnenju dano zvoku.
Miniju coupeju bi ob bok težko postavljali tekmece. Je zelo edinstven avtomobil, tudi po ceni, saj je že osnovna postavljena na 25.750 evrov. Nekaj nujnih, nenujnih in takšnih dodatkov, ki so pri precej cenejših avtomobilih že del serijske opreme (bluetooth vmesnik), pa jo je pri testniku dvignilo na popopranih 35.314 evrov.
Podatki o vozilu: (Mini cooper S coupe)
Motor: bencinski turbinski štirivaljnik
Prostornina: 1.598 ccm
Najvišja moč: 135 kW (184 KM) pri 5.500 vrt./min
Najvišji navor: 240 Nm med 1.600 in 5.500 vrt./min
Poraba na testu: 8,1 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 136 g CO2/km
Zmogljivosti: 230 km/h, pospešek 6,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (V x Š x D) (v mm): 3.734 x 1.683 x 1.384, medosna razdalja: 2.467
Prtljažnik: 280 litrov
Cena: 25.750 EUR (osnovni)/ 35.314 evrov (testni)