Ceno treh novih MG križancev pri nas bo težko spregledati

Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG
Znamka MG je ponovno osvajanje slovenskega trga začela izredno ambiciozno s križancema ZS in HS, ki s cenama startata pri 17.500 in 23.900 evrih. Pridružuje se jima priključni hibrid.
Oglej si celoten članek

Zdi se, kot da je novi uvoznik za znamko MG potegnil zavoro oziroma stopil korak nazaj. V zadnjih letih smo namreč v Sloveniji že lahko kupili električni ZS, ki smo ga na Žurnalovem testu tudi pohvalili, da za takšno ceno nudi zelo spodoben kos baterijskega avta. Mogoče je bilo celo nabaviti paradnega konja marvela R.

Veliki načrti Kitajski MG novo zgodbo začenja v treh slovenskih mestih

Z uradnim prihodom na naš trg in poleg tega še na trge srednje Evrope pa so pri generalnem uvozniku nekoliko prilagodili strategijo in so v tej fazi dali poudarek termično gnanim različicam ZS-a, medtem ko baterijskih avtov v tem hipu še ni. Hkrati pa so k nam pripeljali še za številko večjega HS, tudi kot priključnega hibrida. Povsem električni modeli, tudi posodobljeni ZS, bodo sledili v naslednjih mesecih, njihov paradni konj marvel R pa prihodnje leto.

Hkrati so že vzpostavili prodajno servisno mrežo po vsej državi z za zdaj šestimi izpostavami. Ker gre za istega lastnika, ki od lani nadzoruje distribucijo znamk Renault, Nissan in Dacia, so se MG izpostave v v veliki meri naslonile na že uveljavljene prodajno -servisne centre.  

Znamka v vzponu

MG je znamka, ki je bila pred desetletji sinonim za britanski adrenalinski avto. Potem ko je šla iskat gobe, je prešla v lastništvo kitajskega velikana SAIC. Evropski pridih je znamka ohranila, saj sta tako sedež kot njen glavni oblikovalski oddelek v Londonu. 

V zadnjih letih MG naglo raste, po ustalitvi na trgih zahodne Evrope se je zdaj osredinila na nove trge vključno s slovenskim. Prek distributerja ga bo tako s prodajo kot poprodajnimi rešitvami pokrivala iz svojega središča v Budimpešti.

Že spomladi bodo pri nas začeli prodajati povsem nov električni model MG4 (velikost golfa), kasneje bo sledil še karavan MG5. Jeseni se k nam vrača električni ZS v posodobljeni podobi, prihodnje leto pa tudi paradni marvel R.

Avte izdelujejo na Kitajskem.

Kakorkoli, naš trg je zdaj že bogatejši za dva nova modela ZS in HS. Stavita predvsem na cene, ki jih za avtomobile takšne velikosti nismo več vajeni. Druga zelo pomembna lastnost uvoznikove strategije pa je do konca poenostavljena paketna ponudba. Cenik je kratek, vsa oprema z motorizacijo vred je znana vnaprej, kupčeva edina izbira je ena od treh stopenj opreme in barva. 

PRESENEČENI Električni Kitajec, ki je vse bolj viden na slovenskih cestah

ZS kot mestni B križanec

Manjši ZS je 4,3 metra dolg avto in se tako po dimenzijah lahko primerja na primer s peugeotom 2008, ki je že sam po sebi eden največjih v razredu B križancev. 

Velikih skrivnosti pri ZS ni, gre za tipičnega križanca, ki želi dati poudarek na praktični in udobni vožnji. Z medgeneracijsko posodobitvijo so mu malo polepšali zunanjost in dodali nekaj nove opreme. Standardno pri vstopnem nivoju so na primer 17-palčne pnevmatike, zadnji parkirni senzorji, LED prednji žarometi, tempomat. V notranjosti je 10,1-palčni zaslon na dotik s povezljivostjo na Android Auto in Apple Car Play.

Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG

Foto: Saša Despot MG

Srednja oprema med drugim doda boljši audio sistem, umetno usnje na sedežih, navigacijo in digitalni voznikov zaslon, najvišja stopnja pa še 360-stopinjsko kamero, sistem za nadzor mrtvega kota, vstop in zagon brez ključa in veliko panoramsko streho ter gretje sedežev. Kot je razvidno, ZS še nima nekaterih naprednih asistenčnih sistemov, ki so postali že stalnica v ponudbi na trgu, v prvi vrsti samodejnega zaviranja v sili AEB.

Izbrati je treba še eno od petih barv, pri najvišji stopnji opreme je opcija še 2.000 evrov vredni samodejni menjalnik. Glede motorja je stvar zacementirana - avte s prvo in sredinsko opremo žene 1,5-litrski atmosferski motor z 78 kW (106 KM). Menjalnik ima pet stopenj. Pri najvišji "luxury" opremi pa je za pogon prednjih koles zadolžen turbotrivaljnik s prostornino enega litra in močjo 82 kW (111 KM). Ročni menjalnik ima šest stopenj, kot že omenjeno je na voljo avtomatika s prav tako šestimi prestavami.

Cene za model ZS se začnejo pri 17.500 evrih, srednja stopnja opreme je vredna natančno 19 tisočakov. Avto z najvišjo opremo je vreden 21.500 evrov. Pri uvozniku menijo, da se bodo za ZS odločali kupci, ki želijo predvsem trezno in enostavno ponudbo z veliko vsebine. 

Novi EV pri nas Marvel R in U5 Slovencem prinašata alternativo

Foto: Saša Despot MG Foto: Saša Despot MG

HS kot družinski uporabnež

Drugi avto je popoln novinec na našem trgu. Model HS je za eno številko večji križanec, v dolžino meri že konkretnih 4,57 metra, kar je na ravni kia sportaga. HS poleg velikosti dodaja tudi nekaj več tehničnih rešitev, povrh vsega je na voljo tudi kot priključni hibrid in s tem morda bliže poslovnim uporabnikom. Da gre glede varnosti za sodobno vozilo, zagotavlja pet zvezdic na testu Euro NCAP.

Prtljažnik meri 463 litrov. Oprema je standardno nekoliko bogatejša, enako kot pri manjšem ZS pa se stopnjuje v treh korakih. V osnovi ima HS med drugim sredinski 10,1-palčni zaslon na dotik, vzvratno kamero s senzorji, vstop brez ključa, sistem za samodejno zaviranje, pomočnika za držanje smeri, pomočnika za mrtve kote, pomočnika za zastoje ...

Srednja oprema doda večji 12,3-palčni zaslon, zatemnjena stekla, boljši voznikov sedež, električni pomik tudi zadnjih stekel ... Za najvišjo stopnjo so rezervirani LED polni žarometi, 18-palčna kolesa, elektronska dvoobmočna klimatska naprava, pomočnik za spust ...

Foto: Saša Despot MG

Motor je pri HS eden in sicer 1,5-litrski turbobencinar, ki zmore 119 kW (162 KM). Za srednjo in najvišjo opremo je na voljo 2.000 evrov vredna avtomatika, v katero pa so vključena tudi električna prtljažna vrata. Kupec lahko izbira med petimi barvami in pri najvišji opremi tudi z možnostjo doplačila za rdečo barvo notranjosti.

Cene se začnejo pri 23.900 evrih, srednja oprema z ročnim menjalnikom je vredna 25.900 evrov, za najvišjo se doda še dva tisočaka.

Foto: Saša Despot MG

Za močne in moderne pospeške še eHS

Priključni hibrid eHS je v veliki večini kopija, vendar z nekaj pomembnimi razlikami. Na voljo sta dve opremi in štiri barve. Glavna razlika je pri pogonu, kjer bencinskemu motorju pomaga prednji kolesi poganjati še 90 kW elektromotor. Skupna sistemska moč je tako konkretnih 190 kW (258 KM), tako da do prve stotice avto pospeši prej kot v sedmih sekundah. Zgolj na elektriko lahko pelje do 52 kilometrov daleč.

Elektrika je shranjena v 16,6 kWh bateriji, ki se delno zajeda v prtljažnik. Največja moč polnilnika je 3,7 kW. Priključni hibrid stane od 37.900 evrov naprej.

MG na svoja vozila ponuja sedemletno garancijo ali 150 tisoč prevoženih kilometrov.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 19:43 2. Februar 2023.

    šla iskat gobe? mislite je šla po gobe.

  • 17:28 2. Februar 2023.

    Znana je kvaliteta Kitajcev. Ne, hvala.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.