Trenutni sistem Active Body Control (ABC) bo v prihodnji generaciji zamenjal MBC, tehnologija magične kontrole (Magic Body Control). Gre za sofisticirano podvozje s hidravlično kontroliranimi vzmetmi ter stabilizatorji, ki lahko ublažijo dve frekvenci nihanja vzmeti, eno na kolesih in drugo na karoseriji, v območju 15-20 Hz ter 5-8 Hz. S tem eliminirajo 80 odstotkov nezaželenih vibracij, vožnja pa je zato še bolj udobna in prijetna. Sistem naj bi v praksi zaživel leta 2012 ali najkasneje leta 2013, premierno pa bo predstavljen na modelu razreda S ali razreda CL. Sistem je bil sicer razvit v sodelovanju med Daimlerjem ter družbo ZF.
Nemci pripravljajo tudi tehnologijo Magic Sky Control, ki bo vgrajena v modele SLK. Tehnologijo, ki jo bomo lahko spoznali že prihodnje leto, za Mercedes-Benz razvija neimenovano podjetje iz ZDA, proizvaja pa jo Hitachi. V osnovi gre za posebno steklo, ki se odziva na sončno svetlobo. Pri močnejši obsijanosti se zatemni v temno modro, sicer pa je prosojno. Uporablja se ga lahko za stranska okna, v prihodnosti pa bo nadomestil uporabo senčnikov, saj naj bi se izkazal za zelo učinkovitega pri vpijanju močnih svetlobnih žarkov.
Mercedes razvija magične sisteme
Pri Mercedes-Benzu so za naslednjo generacijo svojih tehnoloških dosežkov, ki bodo korak naprej v smeri udobja in voznih lastnosti, uporabili oznako - magičen.