Razred E je poleg še večjega S sinonim za Mercedes-Benzovo pojmovanje udobne limuzinske vožnje. A je bil sedanji rod kljub vsej naprednosti morda najmanj prepričljiv pri privabljanju kupcev z dovolj debelo denarnico prav pri eni najpomembnejših prvin, to je z zelo klasično obliko. Tudi zato so oblikovne spremembe vse prej kot subtilne, zlasti agresivnejši prednji del, na katerem po dolgih letih namesto štirih ločenih glavnih svetil spet svetijo takšna v dveh enotnih ohišjih. Oblikovalci so pod vodstvom Roberta Lešnika glede tega opravili veliko delo, zato je moč verjeti, da bo E odslej bolj zanimiv tudi za mlajšo klientelo, ki je doslej gledala po ostalih dveh konkurentih iz nemškega premium trojčka.
Notranjost je manj spremenjena, nova sta analogna ura in videz osrednjega zaslona, na voljo je nekaj več barvnih kombinacij in osvetlitve. Precej bolj navdušujoč je skok naprej glede aktivnih asistenčnih sistemov. Tako kot prihodnji S ima namreč E že na voljo sistem distronic plus s krimilno asistenco, ki do neke hitrosti, denimo v zastojih, vozniku poleg avtomatskega zaviranja in speljevanja vožnjo olajša tudi z obračanjem volana. Voznik lahko tehnično tako povsem spusti roke z volana, a to ni najbolj priporočljivo, če vas opazi policist, saj evropska zakonodaja še ni prilagojena tej novosti.
Drugi varnostni pripomoček, vreden omembe, je radar, ki meri vzvratno in v primeru, da prepozna nevarnost trka, pripravi varnostni pas in druge sisteme na trk, s tem pa lahko precej ublaži posledice za potnike.
Motorna paleta je povečini že znana, novi pa so trije bencinski motorji in sicer vstopni E 200 s 135 kilovati, ki je kot edini na voljo tudi z ročnim menjalnikom, E 400 s 245 kW in 5,4-litrski E63 AMG 4matic S s 430 kilovati, ki do prve stotice potrebuje reci in piši 3,6 sekunde.
Zgornje novosti veljajo tudi za karavansko različico, ki jo želijo v bodoče bolj približati slovenskim kupcem. Skupno naj bi sicer letos prodali med 80 in 100 E-jev.
No, če imaš denar za tak avto, ga imaš pa tudi za kazen, če voziš brez rok.