Mercedes GLC razkrit na domačem dvorišču

Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC
V Stuttgartu smo bili priča razkritju naslednika modela GLK, ki se po novem imenuje GLC. Konkurentu BMW X3 in audiju Q5 so izboljšali aktivno in pasivno varnost, je večji, nov je 9-stopenjski menjalnik, v ponudbi je priključni hibrid in številne nove tehnologije.
Oglej si celoten članek

"Novi GLC prinaša nadaljnji, sistematični, korak k razvoju naše SUV filozofije. Pooseblja kombinacijo udobja in športnosti. Na cesti je boljši kot kdajkoli do zdaj," je o nasledniku modela GLK, ki je bil naprodaj od leta 2008 naprej, na svetovni premieri dejal Thomas Weber, pri Mercedesu zadolžen  za raziskave in razvoj.

Na premieri so potrdili, da bo sledila tudi različica GLC coupe, ki bo na trgu konkurirala BMW X4. Nedavno so jo najavili s konceptom GLC coupe.

Druga generacija srednje velikega mercedesovega športnega terenca v primerjavi s predhodnikom prinaša bistven napredek v off-road karakteristikah saj so vsi modeli opremljeni s pogonom 4matic, nov je dizajn, ki je delo oblikovalske ekipe zbrane okoli Roberta Lešnika. Slovenec je med drugim poskrbel tudi za dizajn novega razreda C, ki žanje pohvale, po njem pa se zgleduje tudi GLC.

Zračno vzmetenje

Več agilnosti in udobja prinaša povsem nova inovativna tehnologija zračnega vzmetenja air body control, edinstvena v segmentu, novost je tehnologija dynamic select, po vzoru na razred C je dobil najmodernejše asistenčne sisteme za pomoč vozniku, pri Mercedesu izpostavljajo, da so porabo goriva v primerjavi s predhodnikom v povprečju znižali za 19 odstotkov, tudi na račun tega, da je od predhodnika lažji za 80 kilogramov. Pa čeprav je daljši, širši in večji, daljša je tudi medosna razdalja, večji je tudi prtljažnik, ki zdaj meri 580 litrov.

V kombinaciji s štirikolesnim pogonom so na izbiro štirje štirivaljni pogonski agregati, dva turbodizelska, GLC 220d z 125 kilovatov moči (170 KM) ter GLC 250d z 150 kilovatov moči (204 KM) in dva turbobencinska, GLC 250 z 155 kilovatov moči (211 KM) in hibridni GLC 350e. Gre za priključni hibrid, ki združuje bencinski motor z 155 kilovatov moči (211 KM) in elektromotor z 85 kilovatov moči (116 KM). Elektromotor omogoča, da zgolj na elektriko prevozi 34 kilometrov poti, brez emisij pa se je mogoče voziti do hitrosti 134 km(h. Povprečna tovarniška poraba je 2,6 litra na 100 kilometrov. Na voljo je tudi devetstopenjski samodejni menjalnik.

Kasneje naj bi ponudbo razširili tudi z modelom GLC AMG, športno različico z 4,0-litrskim biturbo pogonskim agregatom, ki prinaša močnejše zavore, bolj strupen videz, športni izpušni sistem, športno opremljeno potovalno kabino …

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.