Osrednji del potovalne kabine novega razreda E je visoko-resolucijski 12,3-palčni zaslon nove generacije, s katerim so notranji oblikovalci želeli vstvariti vtis, da lebdi v kabini. Na volanu so prvič stikala občutljiva na dotik, ki vozniku omogočajo upravljanje z različnimi sistemi, brez, da steguje roke stran od volana.
Popolno novo izkušnjo prinaša pametni grafični dizajn z vizualnimi rešitvami visoke resolucije, novimi animacijami in naprednim rokovanjem. Ističasno lahko potniki uživajo v izbranih materialih in prostornosti, ki so si jo zamislili Mercedesovi arhitekti. Poudarek je na luksuzu!
Ne en, dva 31,2 centimetrska zaslona
V potovalni kabini ni le en zaslon, sta kar dva z diagonalo 12,3-palcev (31,2 centimetra) in resolucijo 1920 x 720 pikslov. Poleg osrednjega, na sredini armaturne plošče, je drugi za volanskim obročem. Voznik lahko izbira med tremi različnimi dizajni instrumentalne plošče, odvisno od sloga vožnje: klasičen, športni in progresiven.
Za nezahtevne uporabnike sta v novem E dva tipa okroglih oštevilčenih merilnikov in ekran z diagonalo 17,8 centimetrov (1000 x 600 pisklov resolucije) ter sredinski zaslon diagonale 21,3 centimetra (960 x 540 pikslov resolucije). Z izjemo navigacijskih kart je grafična vsebina sredinskega zaslona (comand online) razdeljena na glavne podatke za informativno grafiko in animacije (2/3 na desni strani ekrana) in dopolnilne infomracije (1/3 na levi strani).
Ukazovanje s potegi prstov
Novi razred E je prvi avtomobil, kjer so stikalo občutljivo na dotik namestili na multifunkcijski volan. To vozniku omogoča, da nadzira več funkcij informacijskega sistema na enostaven, logičen in intuitiven način, kot pri pametnem telefonu.
Na dotik je občutljiv tudi zaslon, ki omogoča ročno vpisovanje črk, številk in znakov. Ker prepozna rokopis, sistem izvede ukaz, vozniku pa ni treba umikati pogleda s ceste.
64 različnih barv za osvetlitev kabine
Zelo pomemben del pri premium proizvajalcih avtomobilov je osvetlitev. V Stuttgartu so se odločili za moderno led tehnologijo in potnikom ponudili kar 64 različnih barvnih možnosti za osvetlitev kabine. Svetila so vgradili tudi na osrednnji zaslon, prednji predal za odlaganje stvari, žepe na vratih, zgornjo konzolo (če je vozilo opremljeno z visoko kakovostnim Burmester® sistemom in koncertnim 3D ozvočenjem, ki vključuje štiri zvočnike v stropu, dva v prednjem in dva v zadnjem delu vozila).
Sedenje v prvem razredu
Pri Mercedes-Benzu so posebej izpostavili nove sedeže, ki so na videz športni, v prvi vrsti pa udobni, namenjeni dolgim potovanjem. Kupci bodo lahko izbirali med različno oblikovani sedeži, od osnovne različice oblečene v tkanino, ki je zasnovana luksuzno, do športnih sedežev (oprema avantgarde) z dodatno bočno oporo in ventilacijo, za AMG mercedes so namenili posebne športne sedeže, za najbolj "razvajene" (exclusive oprema) pa so sedeže oblekli v najbolj kakovostno napa usnje, ali kombinacijo tkanine in usnja.
Novi žarometi
Tudi žarometi spredaj so novi, z značilnimi "dvojnimi obrvmi" in tehnologijo multibeam led s funkcijo osvetlitve ovinkov in zasenčenje drugih vozil. V prednje žaromete je vgrajenih kar 84 led diod. To je Mercedesova protiutež laserskim žarometom, ki jih napovedujejo pri Audiju, ima jih že BMW serije 7. V Stuttgartu pravijo, da so zelo učinkoviti, saj so opremljeni s številnimi tehnologijami z elektronsko podporo. Tako naprimer zagotavljajo idealno vidljivost v vseh voznih razmerah, pri Mercedesu pa so napovedali tudi izboljšanje "dolgih" luči, imenujejo jih high range LED-svetila in naj bi osvetlejvala cesto kar do 600 metrov pred vozilom. V Stuttgartu so prepričani, da so laserski žarometi, ki jih ponuja konkurenca predragi, z led žarometi pa lahko z nižjimi stroški in preprostejšim delovanjem zagotovijo enako dobre rezultate.
Zanima me, če boš števce lahko tako ven vzel kot tablico :-)