Da bi zmanjšali porabo goriva in emisije CO2 v ozračje, je v novem mercedes-benzu razreda C serijsko vgrajena 41-litrska posoda za gorivo in ne več 66-litrska. Ta je sicer na voljo za doplačilo, ki je v Nemčiji 59,50 evra.
Mercedesovi inženirji so pri snovanju limuzine uporabili vsa legalna sredstva, da bi maso vozila znižali na minimum. Matematika je preprosta – lažji avtomobili porabijo manj goriva in s tem v ozračje izpustijo manj škodljivih emisij.
Glede na to, da standardi za testiranje porabe velevajo, da mora biti posoda za gorivo med testom napolnjena 90-odstotno, so v Stuttgartu ubili dve muhi na en mah. S standardno 41-litrsko posodo za gorivo so v primerjavi z večjo pri predhodniku privarčevali 12 kilogramov, v avtomobil pa so namesto 53,1 litra goriva (prejšnja generacija) natočili 36,9 litra. S tem niso privarčevali zgolj pri porabi, emisije CO2 jim je uspelo spustiti pod 100 gramov na prevoženi kilometer, s čimer bo avtomobil v nekaterih državah, kjer so "čistejši" avtomobili cenejši, voznikom bolj dosegljiv.
???
O, nekdaj smo tudi vozili MB z menjalnikom pri volanu.
Menjalnik je na volanskem drogu poleg ročke za brisalce...<br /><br />Na sredinski konzoli je upravna ročka za radio in ostale …