Velikan iz Stuttgarta želi torej stopiti v maloštevilno srenjo najbutičnejših vozil, ki dosegajo nore hitrosti in nore cene. Vesti o tem postajajo vse pogostejše, nazadnje jih je med zadnjo dirko formule 1 v Belgiji za britansko revijo Evo potrdil neimenovani član moštva Mercedes-AMG Petronas F1.
Vir je pojasnil še, da bo hiperavto uporabljal kar 1,6-litrski V6 motor, ki poganja današnje moštvene bolide f1. Morda pa bodo nekoliko povečali prostornino, da bodo s tem zagotovili trajnost, ki v F1 ni pomembna na dolgi rok. V kombinaciji z rekuperacijo energije in do tremi električnimi motorji bi lahko tak avto na cesto spravil krepko prek 750 kilovatov (1.000 KM). Ker bodo verjetno ciljali na skupno maso pod 1.500 kilogramov, bo avto v največji meri zgrajen iz zelo lahkih materialov, ugibajo pri Evu.
A za preureditev bolida v cestni avto bo potrebno kar nekaj dodelav, med drugim menjalnika in prenosa moči, avto pa bo dobil tudi zaganjač - motorje bolidov formule 1 namreč zaženejo s posebno zunanjo enoto.
Avto naj bi predstavili že naslednje leto, ko bo športna divizija AMG praznovala 50 let ustanovitve.
V kategorijo hiperavtov spadajo takšni kalibri, kot so ferrari laferrari, mclaren P1, porsche 918 ...
dezurni@zurnal24.si