Mercedesova vizija avta za megamesta

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz vision tokyo Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz vision tokyo Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz vision tokyo Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz vision tokyo Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz vision tokyo Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz vision tokyo Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz vision tokyo Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz vision tokyo Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz vision tokyo Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz vision tokyo Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz vision tokyo Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz vision tokyo Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz vision tokyo
Mercedes-benz vision tokyo koncept nakazuje, kako bo mogoče v srednje velikem avtu uživati prednosti avtonomne vožnje v počasnem prometu velikih mest.
Oglej si celoten članek

Tokio je morda najbolj futuristični avtosalon v koledarskem letu. Japonski proizvajalci na domačem terenu tradicionalno radi zaidejo v fantazije, kako bi se lahko ljudje lahko nekoč premikali naokoli, kakšen delček od teh naprednih idej pa se na koncu uresniči tudi v serijskih avtomobilih. 

Ni torej naključje, da je Mercedes-Benz svojo vizijo avtomobila jutrišnjega dne razgrnil na Japonskem, ki ima povrh vsega velike težave zaradi prometnih zastojev.

Vision tokyo je koncept srednje velikega avtomobila s tehnologijami za avtonomno vožnjo, ki so tako zmogljive, da klasičnega vozniškega mesta večji del vožnje ne potrebuje. Zato je notranjost bolj kot potniški kabini podobna nekakšni loži. 

Obkrožena je ovalnim kavčem, ki ga obdaja venec LED zaslonov. Skozi vse zabavne vsebine se potniki premikajo prek hologramov. Tehnologija se je sposobna učiti navad potnikov, postavitev sedežev pa omogoča komunikacijo med potniki iz oči v oči tudi v času najgostejšega prometa.

Vstopa se skozi enojna vrata, ki se drsno dvignejo nad streho.

Hibrid, a brez vsakršne škodljive emisije

Vozilo poganja hibridni pogon, ki kombinira energijo iz baterij in gorivnih celic. Z enim polnjenjem je domet kar okoli 980 kilometrov. Da voznik za volan poprime le poredko in v posebnih okoliščinah, skrbi ogromno senzorjev. Ključna je 360-stopinjska kamera na strehi, ki nadzoruje vse okoli avtomobila in prilagaja hitrost. 

Če želi krmariti voznik, se del kavča dvigne v naslonjalo, prej pogreznjeni volan pa se mu približa iz armaturne plošče. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.