Mazdin cilj: Brez prometnih nesreč

Foto: Mazda
Foto: Mazda
Dolgoročni cilj filozofije Mazda Proactive Safety je vožnja brez prometnih nesreč. Za dosego omenjenega cilja bo Mazda tudi v prihodnje širila raziskave in razvoj varnostnih tehnologij, ki bodo uporabnikom njihovih avtomobilov omogočile več varnosti.
Oglej si celoten članek

Mazdina zadnja stvaritev je limuzinska in karavanska izvedenka šestice (mazda 6), ki je na voljo z dolgim seznamom varnostnih sistemov in tehnologij s skupnim imenom i-activense. Gre za varnostne sisteme, ki jih je Mazda razvila kot pomoč vozniku pri prepoznavanju nevarnih situacij in za zmanjševanje posledic nesreč, kadar se le-tem ni mogoče izogniti.

Mazda i-activense predstavlja skupino naprednih varnostnih sistemov, temelječih na uporabi milivalovnih radarjev in kamer. Združuje sisteme aktivne varnosti, ki vozniku omogočajo prepoznavanje potencialno nevarnih situacij ter sisteme pasivne varnosti, ki preprečujejo, da bi do trka sploh prišlo. Če je le-ta neizogiben pa minimizirajo njegove posledice.

Seznam  tehnologij i-activense

Pomoč pri vožnji - Mazda Radar Cruise Control (MRCC): Sistem spremlja in ocenjuje relativno razliko v hitrosti in razdaljo do spredaj vozečega vozila in prilagaja hitrost avtomobila glede na ustrezno varnostno razdaljo, s čimer razbremeni voznika med vožnjo po avtocesti.

Pomoč pri prepoznavanju dejavnikov tveganja - Forward Obstruction Warning (FOW): Zaznava pred seboj vozeča vozila in dovolj hitro opozori voznika na možnost naleta, da le-ta lahko ustrezno odreagira.

Opozorilo o zapuščanju voznega pasu - Lane Departure Warning System (LDWS): Zaznava cestne označbe in opozori voznika na nenamerno menjavo voznega pasu.

Nadzor dogajanja v mrtvem kotu za vozilom - Rear Vehicle Monitoring (RVM): Zaznava od zadaj prihajajoča vozila v mrtvem kotu na obeh straneh in opozarja voznika na potencialno nevarnost ob menjavi voznega pasu

Samodejni vklop zasenčenih luči - High-Beam Control System (HBC): Zaznava nasproti ali spredaj vozeča vozila in samodejno preklopi med dolgimi in zasenčenimi lučmi, kar omogoča maksimalno vidljivost ponoči in preprečuje zaslepljenost nasproti vozečih.

Prilagodljiva osvetlitev cestišča v ovinku - Adaptive Front-lighting System (AFS): Omogoča večjo varnost pri vožnji ponoči, saj prilagaja  kot svetlobnega snopa glede na položaj volanskega obroča za maksimalno osvetljenost v ovinkih in križiščih.

Preprečevanje trkov /zmanjševanje posledic trka - Smart Brake Support (SBS): Sistem za zmanjševanje posledic trka, ki samodejno aktivira zavore v primeru neizogibnega trčenja pri hitrostih nad 15 km/h.

Preprečevanje trkov pri nižjih hitrostih - Smart City Brake Support (SCBS): Samodejno zaustavi vozilo ali zmanjša njegovo hitrost v primeru možnosti trka v spredaj vozeče vozilo pri hitrostih med 4 km/h in 30 km/h, s čimer zmanjša posledice trka.

Nadzor nevarnega pospeševanja- Acceleration Control for Automatic Transmission: Opozori voznika, kadar je stopalka za plin pritisnjena, pred vozilom pa je ovira in z zmanjševanjem moči motorja preprečuje nenadno pospeševanje v danem trenutku.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.