Spremembe so estetske, medtem ko ponudba motorjev ostaja enaka. Prenovljen je prednji odbijač, zračna reža in pokrov motorja, maybacha 57 in 62 sta dobila spremenjeni ogledali in nova aluminijasta platišča (19- in 20- palčna). Spremembe letijo tudi na dimenzije, v dolžino sta zrasla za 11, v širino pa za 17 milimetrov.
V12 motor še vedno razvija 404 kW/550 KM, poraba goriva pa je s 15,9 litra znižana na 15 litrov, emisija CO2 pa iz 383 na 350 gramov na kilometer. Močnejša verzija motorja v modelih 57 in 62 je močnejša in razvije 463 kW/630 KM, poraba pa je znižana z 16,4 na 15,8 litra, emisija CO2 pa iz 390 na 368 g/km.
Maybachu zategnili gubice
Medtem, ko usoda Maybacha še vedno ostaja negotova, vodilni pri Daimlerju razmišljajo o upokojitvi te luksuzne znamke, pa je bila v Pekingu razkrita manjša prenova modelov 57 in 62.