Manj zabavna, a bolj družinska

Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga Foto: Gregor Prebil Ford Kuga
Nova kuga zaradi večjih dimenzij piha na dušo družinam. V ospredju so uporabne tehnologije in vozne lastnosti.
Oglej si celoten članek

Ford. Prodorno obliko prve generacije kuge je zamenjal z resnejšo, a je konkretno zrasla. Rast govori v prid družinski uporabnosti.

Dodatnih osem centimetrov se zrcali v prostoru za kolena, glavo in ramena. Prtljažnik je kar 80 litrov prostornejši, kar je manj kot pri karavanih, a povsem primerljivo s kombilimuzinami, v katerih se sedi veliko manj pregledno.

Foto: Gregor Prebil Ford Kuga

Prtljažnik odpirate z nogo

Velik prtljažnik bodo ob skoraj 90-stopinjskem odpiranju vrat cenile družine z majhnimi otroki. Podiranje zadnje klopi, ki je v prid udobju nagibna v hrbtnem delu, ne tvori ravnega dna, tudi nakladalni rob je v primerjavi s C-maxom visok. Konkurenca ponuja zlaganje klopi s potegom ročice iz prtljažnika. Pri kugi je treba za zadnjo težko klop uporabiti nekaj moči, bodo pa zato mamice cenile zelo dober sistem samodejnega parkiranja. Avto parkirni prostor najde sam, sam tudi vrti volan, voznik nadzoruje le zaviranje in prestavlja menjalnik v prvo oziroma vzvratno prestavo. Ko se na sistem navadite, je zelo dober pripomoček za lajšanje stresa.

Kuga ponuja “trik”, ki pa ni poceni. Električno avtomatizirana prtljažna vrata lahko odpiramo in zapiramo z zamahom z nogo pod zadnji odbijač, kjer je skrit senzor. Tehnologija je ob električnih prtljažnih vratih in sistemu za zagon vozila brez ključa del 990 evrov vrednega prostoročnega paketa. Tovrstno odpiranje pride prav, kadar imamo polne roke ali pa jih nočemo umazati, a menimo, da se bo večina posluževala klasičnega odpiranja.

Foto: Gregor Prebil Ford Kuga

Dobro po asfaltu in makadamu

Armaturna plošča je povzeta po focusu, kar pomeni obilico gumbov. Voznik informacije o vozilu pridobiva na zaslonu med merilniki. Pri Fordu se še niso zgledovali pri konkurenci, ki ponuja velike zaslone na dotik ali upravljanje vrtljivega vmesnika, temveč zagovarjajo glasovno upravljanje sistemov. Telefoniranje ali glasovno upravljanje klimatske naprave deluje zgledno, a se je žal treba sporazumevati v angleškem jeziku.

Prejšnja kuga je bila sinonim za okretnost. Okretnost so okrnile večje mere, a suv ohranja suvereno držo tako na asfaltu kot makadamu. Stabilno podvozje tudi pri večjih hitrostih dobro opravlja svoje delo, hkrati pa udobno požira luknje in se bojuje z nagibanjem. Veliko vozne dinamike omogoča na otip prijeten in informativen 
volan.

 

avtomat

Motor: 1.970 cm3, dizelski, 120 kW (163 KM) pri 3.750 vrt., 40 Nm med 2.000 in 3.250 vrtljaji


Poraba na testu: 7,6 litra/100 km, izpust 154 g CO2/km


Zmogljivosti: 198 km/h, 9,9 sekunde od 0 do 100 km/h


Cena: od 19.900 evrov (testnik 34.360 evrov)

Avtotest


 Vozne lastnosti, motor, menjalnik, zvočna izolacija.


 Ergonomija, majhen osrednji zaslon.

Udobje.

Kuga 
je manj okretna, a udobnejša kot predhodnica. Na avtocesti s tišino v potniški kabini navduši zvočna zatesnjenost. Potniki zadaj lahko nagibajo hrbtni naslon sedeža, prtljažnik se odpira z zamahom z nogo.

 
Pogon.

Čeprav je konkretno zrasla, toyota RAV4 in mazda CX5 ponujata več prostora. Z voznimi lastnostmi ostaja v vrhu. Med dizli je na voljo le dvolitrski agregat, honda CR-V ima ekonomični 1,6-litrski dizel.

 
Konkurenti.

Testnik je poganjal naj-
zmogljivejši turbodizel s 120 kilovati moči. Deluje zvezno, velik navor omogoča dobre vmesne pospeške, dobra plat je uglajenost. Tudi v mrzlih jutrih tresenja in hrupa ni. Poraba, tudi zaradi večje mase, ni najmanjša.

 
Vrednost.

Visoko ceno niža 3.200 evrov popusta. S 120-kilovatnim motorjem z ročnim menjalnikom, pogonom 4 x 4 in opremo titanium (priporočilo) stane najmanj 31.160 evrov. Od dodatkov ne spreglejte ogrevanega vetrobranskega stekla (180 evrov).

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.