Električni i3 doživlja drugo večjo posodobitev, odkar je na trgu. Največja novost je povečanje zmogljivosti baterije na 120 Ah in 42,2 kWh.
Različici i3 in nekoliko športnejša i3s zmoreta po novem z enim polnjenjem v realnih okoliščinah prometa (opravljen test WLTP) prevoziti do 260 kilometrov, po meritvah starega cikla NEDC pa celo do 345 kilometrov. Za primerjavo, leta 2013, ko je električni avto prišel na trg, je imel vgrajeno baterijo s 60 Ah in 22,6 kWh, nato pa je leta 2016 sledilo povečanje na 94 Ah in 33 kWh. Zadnja različica je imela vsakdanji domet 200 kilometrov (WLTP), prva pa "le" 130 do 160 kilometrov.
I3 še vedno uporablja 125-kilovatni električni motor, ki ga požene od 0 do 100 km/h v športnih 7,3 sekunde, različico i3s pa že po 6,9 sekunde. Odličen je tudi pri pospeševanju od srednjih k visokim hitrostim, saj med 80 in 120 km/h potrebuje 5,1 sekunde (4,3 sekunde i3s).
Na domači vtičnici (2,4 kW) polnjenje sicer ne bo bliskovito, saj bo 80-odstotno baterija napolnjena po 15 urah. Tovarniška 11-kilovatna vtičnica isto napolnjenost doseže v dobrih treh urah, na hitri polnilnici (50 kW) pa po 42 minutah.
BMW i3 je bil posodobljen tudi z nekaterimi dopolnitvami tehnologij, kot so matrični žarometi, nekaj novosti je tudi pri opcijah.
dezurni@zurnal24.si
In čakal bom 42 minut da se bom sploh lahko peljal naprej v tem času pa naj kaj... pojem na …