Majčkeno popra - nastane 500S; nezgoda s poprom - nastane 595 abarth

Foto: Fiat Fiat 500S Foto: Fiat Fiat 500S Foto: Fiat Fiat 500S Foto: Fiat Fiat 500S Foto: Fiat Fiat 500S Foto: Fiat Fiat 595 abarth Foto: Fiat Fiat 595 abarth Foto: Fiat Fiat 595 abarth Foto: Fiat Fiat 595 abarth Foto: Fiat Fiat 595 abarth Foto: Fiat Fiat 595 abarth Foto: Fiat Fiat 595 abarth
Fiat je spustil obilico popra na svoj model 500. Predstavil je različico 500S, poleg pa še 595 abarth, ki spada le stopničko pod huronskega 695 biposto.
Oglej si celoten članek

Fiat 500 je svojo garderobo, ki je bila že doslej zelo pisana in polna personaliziranih dodatkov, dopolnil z dvema atletskima opravama, ki sta iz ljubkega malega mestnega avta naredili ljubki mali mestni raketi. 

Prva novost je model 500S in stavi predvsem na izgled, tako kot je to počel že 500S iz leta 2013 oziroma pred zadnjo izdatno prenovo malega fiata. Krasi ga lahko ena izmed 10 posebnih barv, namesto kroma si je avto nadel grafitne temne obloge, namesto mehkih prehodov avto krasijo športna vstopišča zraka in drugi nazobčani detajli. Temnim steklom družbo delajo še 15- ali 16-palčna črna platišča. 

Znotraj je 500S bolj "normalen", ima že standardni 7-palčni zaslon in Uconnect infotainment, za ozvočenje male kabine skrbi modni BeatsAudio s 440 wati. Tudi pri pogonu je 500S klasičen, saj bo na voljo z vsemi motorji, torej dvema različicama dvovaljnega 0,9-litrskega twinaira, ,1,2-litrskim atmosferskim bencinarjem ali 1,3 dizlom.

Tri različice škorpijonovega strupa

Drugi, še precej izrazitejši atlet pa je 595 abarth. Če je bil pred časom predstavljeni maloserijski abarth 695 biposto s svojimi 140 kW (190 KM) in 230 km/h končne hitrosti pravi galaktik in na meji še regularnega za vožnjo v prometu, je model 595 malenkost bolj civiliziran in dejanski naslednik modela abarth 500 iz leta 2008.

Zunanjost je takšna, kot jo pričakujemo od "škorpijiona", z veliko športnimi potezami in videzom, ki je bil predelan tako, da kar najbolj učinkovito skrbi za hlajenje motorja in dobro aerodinamiko. Znotraj njegov značaj poudarjajo alkatnara in karbonski vložki, volan je spodaj prisekan

Vgrajen ima 1,4 t-jet motor, ki je na razpolago v treh različicah moči. Prva, ki se imenuje "zgolj" 595, ima 107 kW (145 KM). Druga nosi ime 595 turismo in ima po zaslugi drugačne turbine 121 kW (165 KM) moči. Za tiste najbolj lačne dirkaških užitkov v malem avtu pa je na razpolago še tretja različica 595 competazione s svojimi 132 kW (180 KM). Ta je še posebej hitra, 100 km/h doseže po 6,7 sekunde, za zaviranje skrbijo velikanske Brembo zavore, potnika sedita v školjkastih sedežih, drugačen je tudi izpušni sistem. 

Foto: Fiat Fiat 595 abarth

Vse tri različice imajo standardni ročni petstopenjski menjalnik, lahko pa tudi robotiziranega z obvolanskimi prestavnimi ročicami. Posebnost avta v primerjavi z drugimi malimi atleti je tudi mehanska delna zapora diferenciala, ki je pobrana iz 695 biposto in na željo stranke vgrajena v različico competazione.

Vsi abarthi so na voljo tudi v različici convertible. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.