M. United bo reklamiral neobstoječo znamko

Foto: Facebook
Foto: Facebook
Nogometaši Manchester Uniteda bodo za skoraj pol milijarde evrov denarja na svojih majicah nosili logo avtomobilske znamke, ki jo v Evropi kmalu sploh ne bo več.
Oglej si celoten članek

Vse razsežnosti odločitve giganta General Motorsa, da bo z letom 2015 veliko večino operacij svoje znamke Chevrolet umaknil iz evropskih trgov, se kažejo šele počasi.

Te dni je tako v javnosti zelo odmevna ugotovitev, kako nespameten se zdi sedaj oglaševalski posel z enim najprepoznavnejših evropskih nogometnih klubov Manchester Unitedom. Leta 2012 so namreč pri Chevroletu s ponosom naznanili, da bo njihov logo od sezone 2014/15 kar sedem let krasil eno najbolj znanih klubskih enajsteric, v zameno pa bodo v blagajno kluba prispevali nič manj kot 410 milijonov evrov. Postavlja se seveda vprašanje, kakšen smisel bo imelo po letu 2015 reklamirati znamko, ki evropskim kupcem sploh nima česa ponuditi.

Kot je za Reuters dejal Jim Andrews, podpredsednik družbe IEG, specializirane za sponzorstva, pogodba sicer za Chevrolet ohranja nekaj vrednosti na vzhajajočih neevropskih trgih, kjer bo znamka s svojo paleto cenejših avtomobilov v prihodnosti gotovo igrala pomembno vlogo, na drugi strani pa bi ji svetovna prepoznavnosti Mancheter Uniteda lahko pri tem koristila. "A če bi lahko prevrtel uro nazaj vedoč, da Chevroleta ne boš več prodajal po Evropi, bi šel še vedno v posel za takšno ceno? Mislim, da gotovo ne!"

Polovico oboževalcev je doma v Aziji

Pri General Motorsu skušajo zmanjšati kritike na račun pogodbe. "Tega nikoli nismo storili za Evropo. To smo storili, ker je nogomet svetovni šport. V resnici smo to storili za vzhajajoče trge, še posebej Kitajsko in Azijo." Temu sicer vsaj delno pritrjujejo številke Manchester Uniteda, ki pravijo, da kar polovica od njihove 660 milijonov velike množice deklariranih oboževalcev prihaja iz Azije, še 173 milijonov pa iz Bližnjega vzhoda ali Afrike. V Evropi naj bi jih bilo tako le 90 milijonov.

Glavno mesto na Manchasterjevih dresih ima sicer ta hip zavarovalnica Aon, Chevrolet pa bo postal šele četrti sponzor v zgodovini kluba.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.