Lodgy črna ovca varnostnih trkov

Foto: Euro NCAP
Foto: Euro NCAP
Na najnovejših testiranjih organizacije Euro NCAP so uničevali 15 novih modelov in nagradili številne inovativne rešitve za povečanje varnosti. A na drugi strani pri organizaciji izpostavljajo podpovprečne rezultate lodgyja, še posebej ker ga Dacia oglašuje kot družinski avtomobil.
Oglej si celoten članek

Med testiranimi avtomobili pri organizaciji izpostavljajo volva V60 plug-in hibrida, ki je kljub precejšnjemu dodatku h teži v primerjavi z običajnim V60 dosegel zelo dober rezultat in je najbolj varen električni avtomobil doslej. Pohval je bil deležen tudi land rover range rover, ki kljub svoji ogromni pojavi in s tem masi dosega visoko raven varnosti, tudi za pešce.

Ker je VW golf najbolj prodajan avto v Evropi, so se novi, sedmi generaciji pri Euro NCAP posebej posvetili. Po osnovni varnosti ga primerjajo z njegovim predhodnikom, izpostavljajo pa številna napredna pomagala, ki so sedaj na razpolago kupcem. A na drugi strani izpostavljajo, da osnovna različica golfa nima sicer že splošno uveljavljenega opozorila na pripete pasove zadaj.

Pohvale za ključ za mlade voznike

Pohvaljen je bil tudi Ford zaradi obnovljene fieste, ki med drugim uvaja MyKey funkcijo, s katero starši lahko zaklenejo določene lastnosti avtomobila, tako da mladi voznik denimo ne more izklopiti sistema ESC ali voziti prehitro.

Lodgy: podpovprečno

Precejšnje graje pa je bil deležen dacia lodgy, ki kot edini ni dosegel petih zvezdic. Še več, pripisali so mu komaj tri, saj se je med trki potniška kabina izkazala za podpovprečno stabilno, njeno zvijanje pa je za potnike lahko hitro usodno.

  • Žurnalov intervju z generalnim sekretarjem Euro NCAP si preberite TUKAJ.

Generalni sekretar organizacije Michiel van Ratingen je ob tem dejal, da je lodgy res cenovno dostopen avtomobil, ki pri kupcih zahteva kompromise pri udobju in voznih lastnostih, a to ne bi smelo veljati tudi za varnost. Euro NCAP izpostavlja tudi slabo zaščito za otroke, kar je v velikem nasprotju z družinskim poslanstvom vozila. Prav tako se Dacia ni odločila za serijsko vgradnjo ESC, s čimer "izkorišča zadnjo možnost preden bo tehnologija postala obvezna."

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.