Limuzina s prtljažnikom za električen skiro

Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept
Peugeot bo na "domačem parketu", na avtosalonu v Parizu predstavil novo različico koncepta exalt s prenovljeno ponudbo materialov. Peugeot s konceptom razkriva idealistično vizijo o limuzini, ki sledi istim smernicam kot leta 2012 predstavljen koncept Onyx.
Oglej si celoten članek

Petvratna 4,7 metra dolga konceptna limuzina sloni na širokih kolotekih z mogočno izbočenimi loki, linije so elegantne, vetrobransko steklo močno nagnjeno, streha nizka (zgolj 1,31 m), platišča ogromna 20-palčna, materiali pa drzni.

Karoserija je iz surovega jekla. Za zagotovitev boljšega upornega koeficienta je spodnji del koncepta prekrit z tekstilom Shark Skin. Material, ki sicer izhaja iz bio-mimetike, vsebuje tehnološko dovršena zrna, s čimer izboljša aerodinamične sposobnosti vozila in s tem zagotavlja nižjo porabo goriva. Površina upora (SCx) znaša 0,6 – skupaj še z drugimi sestavnimi deli, kot so zračnik na zadnjem odbijaču, ukrivljena streha in profilirana zunanja ogledala.

Nov način odpiranja prtljažnih vrat

Prtljažna vrata imajo inovativen odpiralni mehanizem v obliki pantografa. Ta arhitekturna zasnova omogoča maksimalno odpiranje navzven. Prtljažna vrata z motoriziranim in integriranim spodnjim delom sprostijo dostop do prtljažnega prostora z nizkim nakladalnim pragom, kjer se nahaja koncept HYbrid-kick. Zložljiv električni skiro, ki je spravljen v podu prtljažnega prostora, predstavlja idealen dodatek na mobilnost v zadnjem kilometru. Ker je nemudoma pripravljen za uporabo, so poti po urbanih središčih tako še bolj enostavne.
Vožnja ponoči je udobnejša
Voznik upravlja z majhnim volanom, visoka digitalna plošča je umeščena nasproti voznika. V podaljšku sredinske konzole se dva poklopna zaslona na dotik izstavita iz armaturne plošče. Zgornji zaslon omogoča dostop do funkcij, kot so potovalni računalnik, Hi-Fi sistem oziroma navigacija. Na drugem zaslonu pa je stalno prikazana orodna vrstica za upravljanje samodejne klimatske naprave in sistema Pure Blue.

Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept

Na armaturni plošči je nameščenih devet klecnih stikal (Toggle Switches), ki po obliki spominjajo na svet glasbe. Razporejena v dveh sklopih, dve stikali levo od majhnega volana in sedem desno od njega. Ta razporeditev je bila izbrana namensko, saj so si človekovi možgani sposobni enostavno zapomniti do sedem elementov glede na položaj in funkcijo. Voznik lahko po želji izbere stikala Toggle Switches, preko katerih bo upravljal določene funkcije: dostop do navigacije preko tega stikala, nastavitev parametrov vozila preko tistega itd.

Preko enega od stikal Toggle Switches lahko upravlja tudi vklop sistema za črno osvetlitev. Sistem, ki je integriran v žaromete, je še posebej učinkovit v mraku med prehajanjem dneva v noč. V teh razmerah, ko vidljivost ni popolna, postane vožnja tako bolj varna in sproščena, saj črna osvetlitev poudari talne oznake.

Foto: Peugeot Peugeot exalt koncept

Priključni hibrid s pogonom na vsa štiri kolesa

Koncept tehta 1700 kilogramov, poganja pa ga pogonski sklop HYbrid4 Plug-in s skupno 340 konjskimi močmi, ki so razporejene na vseh štirih kolesih. Hibrid je kombinacija 1.6 THP štirivaljnega turbobencinskega agregata z 270 konjskimi močmi, ki ga je razvil oddelek Peugeot Sport, vgrajen pa je skupaj s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom in elektromotorja s 50 kilovati moči za potrebe vožnje v električnem ali hibridnem načinu pogona. Ta elektromotor se sproži tudi za potrebe polnjenja akumulatorja z generiranjem energije med zaviranjem. Ob odmiku noge s pedala za plin zaviranje zagotovi uporovni navor elektromotorja/generatorja. Tehnologija HYbrid4 pretvori v elektriko kinetično energijo, ki bi se sicer razpršeno porazgubila preko zavornih kolutov in ploščic. Tehnologija HYbrid4 se prilagodi voznikovim ukazom in izbere najbolj primeren način: samo električni pogon, samo bencinski pogon ali hibridni bencinski/električni pogon.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.