Pri slovaškem Lidlu, kjer je bilo polnjenje električnih avtomobilov doslej zastonj, so se namreč odločili, da bodo lastnikom zaračunavali osnovno količino elektrike, tudi če je ne bodo popolnoma izkoristili, prav tako bodo morali plačati parkirnino za čas nad eno uro parkiranja.
Slovaki komentirajo, da glede na nedavno rast cen električne energije in glede na dejstvo, da so brezplačne polnilnice stalno zlorabljali slovaški taksisti, to niti ni presenetljivo. Lidl na Slovaškem poleg tega načrtuje opremljanje trgovin s polnilnicami za polnjenje avtomobilov z zeleno elektriko. Glede na lokacijo in zmožnosti infrastrukture bi to lahko potekalo z močmi med 11 in 50 kilovati. Vendar pa bo to elektriko seveda treba plačati.
Minimalna postavka
Prednost Lidlovega sistema naj bi bila, da zanj ni potrebna posebna kartica, ampak le aplikacija na pametnem telefonu z vpisano kreditno kartico. Vendar pa so si ob tem omislili minimalno plačilo, čeprav bo lastnik avtomobila sicer elektriko plačeval glede na odvzete kilovatne ure. Polnjenje z izmeničnim tokom bodo tako zaračunavali po 0,24 evra za kilovatno uro, polnjenje z izmeničnim tokom pa po 0,39 evra za kilovatno uro. Vendar pa bo v prvem primeru treba plačati vsaj 3,6, v drugem pa vsaj 3,51 evra in to ne glede na to, če boste zakupljeno količino popolnoma porabili.
V primeru polnjenja z enosmernim tokom bo moral voznik zato odvzeti vsaj 15 kilovatnih ur elektrike, ker je več, kot omogoča večina baterij priključnih hibridov. Nekateri priključni hibridi s počasnimi polnilniki poleg tega za ta dosežek potrebujejo več ur, kar pomeni, da ti avtomobili ne bodo le predolgo zasedali polnilnice, ampak bo vsaka nadaljnja ura voznika stala dodaten denar zaradi preseženega časa brezplačnega parkiranja. Če vsaka ura parkiranja stane dva evra, lahko takšno polnjenje postane celo zelo drago.
Elektro Idiotom naj kar Zaračunavajo njihovo Onesnaževanje , ker so še vedno Hujši Onesnaževalci od navadnih vozil !!! ! !!! …