Lexus RX je verjetno tisti model, ki je na prelomu tisočletja najbolj pripomogel k prepoznavnosti takrat še mlade premijske znamke pod okriljem Toyota.
Zdaj so predstavili peto generacijo premijskega suva, ki ima spet pomembno nalogo, saj želi biti kot nekakšen most med tehnologijami pogona.
RX v zadnjih letih resda ni bil več tako pogost avto na slovenskih cestah, a to še ne pomeni, da nima pomembnih adutov, ki bodo zadovoljili še tako zahtevne uporabnike.
Postavljen je na novo platformo, ki si jo deli z modeloma ES in NX. Ohranil je 4,89 metra dolžine, a dobil daljše medosje.
Oblikovno je bolj evolucija kot revolucija. V oči hitro pade nenavadna in pokončna motorna maska, tudi sicer so celotni postavi vlili več dinamičnosti, ki želi spominjati na kupeja. Serijska so 19-palčna platišča, posvetili so se kontrastni kombinaciji barv.
Znotraj je v ospredju funkcionalni minimalizem, pomešan z naprednim načinom upravljanja. Vrata se odpirajo z gumbom, med materiali je veliko izbire in kombinacij, tudi vegansko usnje je vmes. Svoje dodaja nočna svetloba.
Pri znamki pravijo, da je za potnike in prtljago občutno več prostora.
Novost v RX je nedolgo predstavljana nova generacija uporabniškega vmesnika, ki omogoča povezavo z oblakom in sprejemanje posodobitev po zraku. Sredinski zaslon bo pri bogatejši opremi meril 14 palcev. Z zaslonskimi funkcijami se zdaj upravlja na dotik ali glasom, tako da se je RX poslovil od nečislane nadzorne plošče. Še analogno uro je izgubil.
Seveda se brez žice povezuje s telefonskim vmesnikom, precej je mogoče z avtom početi tudi na daljavo prek aplikacije. Za zvok skrbi Mark Levinson, med posebnostmi je opcija digitalnega vzvratnega ogledala. Avto je opremljen z najnovejšo generacijo Lexusovih asistenčnih sistemov, ki pomagajo in varujejo voznika ter ostale potnike. Med drugim je novost polsamodejno spreminjanje pasu in opozarjanje na nevarnost trka ne glede na smer vožnje drugega vozila.
V Evropi bo lexus RX prvič na voljo kot priključni hibrid (RX 450h+), ki naj bi postal najbolj prodajan model. Žene ga kombinacija 2,5-litrskega štirivaljnika in elektromotorja z 18,1 kWh baterijo. Na elektriko naj bi avto lahko vozil do 65 kilometrov daleč, kar bo več kot dovolj za dnevne potrebe številnih lastnikov. Skupaj ima pogon več kot 220 kW (300 KM) moči.
Osnovni model bo klasični hibrid (RX 350h), za tiste s športnim duhom pa bo na razpolago prvi turbo-hibrid z zmogljivim štirikolesnim pogonom DIRECT4 in šeststopenjskim menjalnikom. RX 500h bo imel 272 kW (371 KM).