Pilotiral ga je ustanovitelj podjetja, sicer njegov oblikovalec Stefan Klejn.
V sporočilu za javnost so v podjetju zapisali, da je pilot še pravočasno uspel aktivirati padalo vozila, ki je ublažilo padec. Očividci nesreče so povedali, da je pilot letečega avtomobila izgubil nadzor nad letalom, ki je nenadzorovano padal, dokler se ni odprlo padalo. Kleina so po nesreči odpeljali na pregled v bolnišnico, a večjih poškodb ni utrpel.
Pri proizvajalcu vozila so zapisali, da bodo več o nesreči povedali, ko bodo preverili, kaj je povzročilo nesrečo. Rezultate bodo uporabili pri izboljšavah prototipa.
Do 200 km/h v zraku in 160 km/h na cesti
Krila šest metrov dolgega aeromobila 3.0 stojijo vzporedno s kabino vse do propelerja na zadku. Pred letom se razširijo, takrat vozilo v širino meri 8,2 metra. Poganja ga motor rotax 912, ki 450 kilogramov težkemu prototipu omogoča letenje s hitrostjo do 200 km/h, vzletanje s hitrostjo 130 km/h in 700 kilometrov dometa.
Na cesti je popolnoma zakonit "avtomobil" s krili. Odlikuje ga lahka konstrukcija, narejena iz aluminija in ogljikovih vlaken. Na cesti je največja hitrost 160 km/h, s polno posodo za gorivo prevozi do 500 kilometrov. Povprečna poraba na cesti je 7,5 litra goriva, v zraku 15 litrov.
Hmm, nisem prepričan, če bi želel, da mi nad glavo leti nešteto nedeljskih pilotov. To ne bi nikoli smelo dobiti …