Slovenski guru oblikovanja spregovoril o najbolj norem mercedesu do zdaj

Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG E 63
Robert Lešnik je tisti, ki ima pri Mercedesu zadnjo besedo, ko se določili zunanji videz vozila. Tokrat je spregovoril o najbolj norem mercedesu do zdaj.
Oglej si celoten članek

Premiera mercedesa Novega mercedesa CLS za premiero v Los Angelesu slikali pri Kranju

Seveda gre za mercedes-AMG one, ki je najbližji približek dirkalnika f1 doslej. Vanj so vgradili čisto pravi in še vedno aktualni zmagoviti F1 motor - 1,6-litrski V6. So mu pa v korist dolgotrajnosti zmanjšali omejitev vrtljajev s 15 na 11 tisoč. Še vedno ogromno in še vedno ga je treba servisirati na vsakih 5.000 kilometrov! Še en izjemen podatek je kar 40-odstotna toplotna učinkovitost agregata. Menjalnik z osmimi prestavami so v celoti razvili za ta avto. 2. Avto ima še štiri elektromotorje, od katerih dva pri vse do 50 tisoč vrtljaji na minuto poganjata prednji kolesi (4x4 ali do 230 km povsem električno vozilo), druga dva pa pomagata bencinskemu agregatu. Izjemen je tudi podatek, da avto tehta zgolj 1.300 kilogramov.

Avto To je notranjost nove Mercedesove klasike iz Magne

Avto je sposoben pospeševati do hitrosti 350 km/h, pospešek do 200 km/h pa je manjši od šestih sekund. 

Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE

Izraziti oblikovni elementi

Kaj je tako posebnega iz oblikovalskega stališča, pa je zdaj pojasnil slovenski šef zunanjega oblikovanja pri znamki Mercedes-Benz Robert Lešnik: "Prednji del je tipični AMG, s številnimi odprtinami za optimalni pretok zraka, predvsem na motorni maski spredaj. Velik zračnik na strehi je eden najbolj izrazitih oblikovnih elementov vozila. Na avtomobilu je tudi zaključek v obliki t. i. plavuti morskega psa. Posebne so tudi luči zadaj, ki so podnevi skoraj nevidne, ponoči pa s svojim svetlobnim efektom opozarjajo na njegovo prisotnost na cesti. Oblikovalci so navdih iskali tudi v letalski industriji, na kar nakazuje ogromna zračna odprtina na boku vozila."

Avto Test: Mercedes E karavan all-terrain: Zvezda, ki zna ohraniti čiste obleke tudi v blatu

Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG project ONE

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 20:39 4. Januar 2018.

    Kdor je spravil skupaj ta prispevek naj cimprej zamenja na sluzbo. Takega zmazka pa ze dolgo nisem bral.

  • 19:28 4. Januar 2018.

    Kakšno vezo ima omenjeni Stojanović v tem zmedenem zmazku? A ni govora o Lešniku?

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.