V Srbiji naj bi se število registriranih vozil povzpelo na 2,3 milijona, kar je 150 tisoč več kot pred letom dni. Narašča predvsem število rabljenih avtomobilov, saj je prodaja novih v Srbiji drastično padla s 57 tisoč prodanih novih vozil leta 2008 na 30 tisoč prodanih lani.
Krizne čase množično izrabljajo za uvoz rabljenih vozil, veliko jih v Srbijo uvozijo iz Slovenije. "Novi avtomobili kljub popustom in nižjim cenam povprečnim kupcem niso več dostopni. Priložnost izkoriščajo prodajalci rabljenih vozil," je za Novosti dejal predsednik srbskega združenja uvoznikov avtomobilov in avtomobilskih delov Miloš Petrović, ki nadaljuje: "Pri tem poslu imajo največjo korist Slovenci. Po neuradnih podatkih naj bi bilo vsako tretje rabljeno vozilo v Srbiji slovensko. Velika večina vozil iz Italije prav tako prihaja čez Slovenijo. Vozila iz Slovenije in Italije so veliko cenejša kot tista iz Nemčije."
Lastnik podjetja V8 Jovan Radić, ki se ukvarja z uvozom rabljenih vozil, pravi, da avtomobili, ki jih Italijani zaradi ekoloških standardov in davkov ne morejo prodati v Evropi, končajo v Sloveniji, kjer jih popravijo, pripravijo ustrezne papirje za carino, pogosto pa jim priredijo tudi kilometre. Radić zato svetuje, naj ne kupujejo vozil, uvoženih iz Slovenije, katerih večina ima poreklo v Italiji, pač pa raje iz Nemčije.
"Krši" iz Slovenije
Po pisanju srbskih Novosti naj bi iz Slovenije v Srbijo uvažali vse več rabljenih vozil, ki pa naj bi bila sumljive kakovosti in z lažnimi kilometri.
Bravo Zurnal, res te genialni - po vase Slovenija ocitno ni v Evropi kaj sele v EU: "pravi, da avtomobili, …