Vozniki so se v času karantene tako navadili komunikacije prek digitalnih sredstev, da bo to lahko pustilo posledice pri vožnji.
Veliko voznikov se po več tednih, v katerih so le malo ali praktično nič uporabljali avtomobil, te dni vrača na ceste.
V Veliki Britaniji je tamkajšnja policija v sodelovanju z organizacijo za pomoč na cesti GEM Motoring Assist in znanim proizvajalcem varnostne signalizacije Westcotec voznike opozorila na nekatere izzive pri vnovičnem vračanju na ceste. Eno najbolj opaznih dejstev je, da so vozniki in voznice preveč zaverovani v svoje vozniško znanje, in da menijo, da se slabe stvari zgodijo le drugim. Takšno razmišljanje ni posebej novo, poznamo ga že izpred časa koronakrize.
Nova ugotovitev pa je, da se bo obdobje, ko smo ljudje morali ostajati doma in z zunanjim svetom komunicirati le prek digitalnih povezav, poznalo pri naši vožnji.
"Ogromno ljudi ni vozilo več tednov. Vmes so se lahko zanašali le na digitalne tehnologije, pri katerih je bil v ospredju kontakt iz oči v oči prek kamere. Zato se bojimo, da bo to postala nova norma tudi na cesti in da bodo številni vozniki ignorirali nevarnost distrakcije ter bodo svoje naprave uporabljali tudi za volanom," je med drugim dejal direktor Westcoteca Chris Sponks.
Raziskave dokazujejo, da vozniki, ki med vožnjo počnejo še druge stvari, veliko pogosteje vijugajo med pasovi, zavirajo nepravilno in nenandno, vozijo z nepravilnimi hitrostmi glede na situacijo in kasneje reagirajo na neke nepredvidene okoliščine, kot bi sicer.