Kijina in Hyundaijeva prihodnja hibridna vozila bodo dobila posebno tehnologijo aktivnega prestavljanja (Active Shift Control - ASC). Inovacija, ki sta jo skupaj razvili korejski znamki, je namenjena optimizaciji prestavne učinkovitost s spremljanjem prestavljanja 500-krat na sekundo, kar omogoča natančno prilagajanje za hitrejše prestavljanje.
Običajna hibridna vozila ne uporabljajo pretvornikov navora za zmanjšanje porabe goriva – pretvorniki navora tradicionalno izgubljajo energijo med samim prestavljanjem. Čeprav se ponašajo z nizko porabo, prestavni sistemi hibridnih vozil pogosto počasneje prestavljejo, če morajo zagotavljati uglajeno delovanje.
ASC pa uporablja novi software logike krmiljenja hibridne krmilne enote, ki nato nadzira elektro motor zaradi uskladitve hitrosti vrtljajev motorja in menjalnika, da se zmanjša prestavni čas. Tehnologija prav tako omogoča bolj uglajeno prestavljanje, ob hitrejšem prestavljaju in znižanju porabe, napovedujejo pri Kii.
Nadzor aktivnega prestavljanja ACS pod črto skrajša čas prestavljanja za 30 odstotkov, nudi bolj zabavno vožnjo in zmanjša porabo goriva.
dezurni@zurnal24.si
Pred desetletji so se Korejci učili od ostalih, sedaj se ostali od njih...na področju hibridov in električnih avtomobilov je skoraj …