Čudežni sovjetski avtomobili, ki nikoli niso dobili zelene luči

Foto: Moskvich
Foto: Moskvich
Novinarji so izbrali tri najbolj zanimive sovjetske konceptne avtomobile, ki so jih proizvedli sovjetski inženirji med leti 1984 in 1988, a nikoli niso dobili zelene luči za serijsko proizvodnjo.
Oglej si celoten članek

Na prvo mesto sovjetskih avtomobilov so novinarji Daily Motorja postavili model moskvič-2144 istra, ki ga je oblikoval Sergej Ivakin. Futuristični prototip je leta 1985 spominjal na stroj prihodnosti. Linije so bile zelo futuristične, imel je veliko stekleno streho, bočna vrata v obliki galebjih kril. Pod motornim pokrovom je bil dizelski motor Elsbett z direktnim vbrizgom (deloval je na rastlinsko olje) in imel je edinstven samodejni menjalnik. Edini prototip so proizvedli leta 1991, po razpadu Sovjetske zveze se je projekt tudi končal.

Foto: VAZ VAZ-2702 Poni

Na drugem mestu je model „VAZ-2702 Poni“, ki so ga predstavili leta 1982. Vozilo je bilo namenjeno poštarjem deloval pa je na električne baterije. Projekt so prekinili zaradi visokih stroškov, povezanih z baterijami in tudi drugih težav, ki so jim bile vzrok prav baterije.

Foto: Proizvajalec NAMI LUAZ-Proto

Na tretjem mestu se je znašel terenec „NAMI LUAZ-Proto“ premierno prikazan leta 1988. To je bil nov pogled na dizajn SUV vozil na trgu Sovjetske zveze.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.