Kombi, ki želi biti SUV

Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active
Kombiji so postali nadomestki za enoprostorce, ki so že skoraj izginili s trga osebnih vozil. Ford tourneo custom je eden takih. Z opremo za varnost in udobje znano iz osebnih vozil, nadgrajeno s SUV dodatki, ki jih prinaša različica opreme active, je šminker. Nagovarja aktivne in številčne družine, ki zmorejo za dobro opremljeno vozilo odšteti okoli 40 tisočakov.
Oglej si celoten članek

Kombiji so od okornih škatel postali pametni avtomobili, ki jih ne kupujejo več zgolj podjetniki in obrtniki, ampak tudi družine, zlasti tiste z več otroki. Tiste, ki imajo psa ali več psov in s seboj na dopust odpeljejo dobršen del vsebine domače garaže: kolesa, supe, skiroje in vso drugo opremo za aktivno preživljanje prostega časa. Kombiji postajajo tudi vse bolj "kul", všečni. Dokaz je prav ford tourneo custom v active različici, ki prinaša šminkerske dodatke, ne pa tudi štirikolesnega pogona.

Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active

Prvič uradno Euro NCAP: Teh kombijev ne priporočamo

Oprema active prinaša nekatere lepotne dodatke

Polni LED žarometi, pa posebna 17-palčna platišča active, edinstvena rešetka hladilnika na motornem pokrovu, značilen slog srednjega in zadnjega dvobarvnega odbijača, pokrovi vzvratnih ogledal v temni barvi, vzdolžna strešna nosilca v srebrni barvi ali pa stopnica za lažje vstopanje in izstopanje na prednja sedeža in v drugo ter tretjo sedežno vrsto, so v primeru tega družinskega kombija dovolj, da za volanom ne boste videti kot šofer, ki prevaža ljudi po sestankih, ampak kot oče, ki pelje družino na avanturo.
Dodatki in oznaka active lahko koga preslepijo, da gre za 4x4 vozilo. Ne, pri Fordu z active opremo vozilu dajejo videz SUV-vozila. Tudi v kabini je vse bolj podobno osebnemu avtomobilu kot kombiju.

Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active

Drugačni so materiali. Ogrevana sedeža spredaj, voznikov ima električno nastavljiv sedež v 10 smereh, sopotnikov pa v osmih, vsak ima tudi svoj počivalnik za roko in ledveno oporo. Vsi, tudi v drugi in tretji vrsti so delno oblazinjeni. To pomeni bistveno lažje vzdrževanje. Na primer, ko se vračate z izleta v hribih ali gozda in so vaša oblačila umazana, boste umazanijo s sedeža spravili že z vlažno krpo.

Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active

Avto V Sloveniji kombiji, s katerimi boste izstopali iz povprečja

Prilagodljivi sedeži glavna prednost te različice

Kabina je seveda prilagodljiva, kar je tudi največja prednost tega vozila. Ločene sedeže v tretji vrsti, če jih ne potrebujete, lahko enostavno poklopite, takrat je prostora dovolj tudi za prevoz kolesa. Lahko jih organizirate za potrebe konference, torej tudi obračate. Tourneo custom ima vse sedeže zasidrane posebej, tako, da jih lahko odstranite iz avtomobila, vendar pa je za to treba pojesti nekaj žgancev. Niso lahki, tudi zato delujejo zelo stabilno in med vožnjo ne škripajo ali ropotajo. Zadnje tri ločene sedeže je mogoče vzdolžno premikati in nagibati po naklonu (tako kot v drugi vrsti), kar je dobrodošlo predvsem v našem primeru, ko smo preizkušali krajšo različico. Še več prostora je v različici z dolgo medosno razdaljo. Odlagalnega prostora je na papirju dovolj tudi v osemsedežni različici, vendar pa ga je precej v višino, zelo malo pa po dolžini.

Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active

Hitro ogrevanje kabine

Isofix sidrišča za pritrditev otroških sedežev so štiri. Za prijetnejše potovanje ima različica active bralne lučke, zvočnike in zračnike za klimatsko napravo na stropu. Seveda je na stropu ločen nadzor klimatske naprave za zadnji del kabine. Različica active ponuja tudi dodatno ogrevanje za zadnji del kabine in dodatno PTC električno ogrevanje za voznika in sovoznika, kar je v mrzlih jutrih pospešilo ogrevanje prostora spredaj. Poleg tega so v zadnjem delu kabine – ločeno za drugo in ločeno za tretjo vrsto sedežev – USB priključki, potniki imajo predale za shranjevanje, okna pa imajo izvlečne senčnike za dodatno zasenčenje v poletnih mesecih. Zelo uporaben element prtljažnika je predelna stena za sedežema, ki preprečuje, da bi iz prtljažnika kaj zdrsnilo pod noge potnikov.

Če odstranimo zadnje sedeže, lahko pritrdišča služijo tudi kot nosilci za kolesa, da bo prevoz varnejši. Ko se torej odločite odstraniti zadnje tri sedeže dobite čisto površino brez izboklin v velikosti 200 krat 130 centimetrov. V tem primeru lahko v vozilu celo prespite.

Tudi glede asistenčnih sistemov je Fordov kombi precej napreden, žal pa je treba za določene pripomočke doplačati. Na primer aktivni radarski tempomat stane veliko, kar 1.900 evrov.

Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active

Kombinacija Kombinacija: Dober, športen dizajn in majhna poraba goriva

Samodejni menjalnik za udobje

Ford je tourneo custom active namenil le en motor v dveh različno zmogljivih izvedenkah. Mi smo preizkusili dvolitrski dizel s 136 kW/185 KM, največjim navorom 415 Nm in pogonom na prednji kolesi. Z ročnim menjalnikom ga dobite kot blagi hibrid in celo z mehansko zaporo diferenciala (mLSD), ki bo na spolzki podlagi povečal oprijem koles. Na drugi strani pa smo po zaslugi 6-stopenjskega samodejnega menjalnika, ki prestavlja precej gladko in dobro sodeluje z motorjem, ki je tih, v tej kombinaciji tudi dobro pospešuje, uživali v udobju požiranja avtocestnih kilometrov. 

Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active

V primerjavi z drugimi modeli tourneo custom različica active nima spremenjenega podvozja – niti dvignjenega, niti togo spremenjenega, niti bolje zaščitenega. Med prednosti so tudi krmiljenje, natančen odziv koles na krmiljenje, servo volan je prijeten, prav tako oblika volana. 

Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active

Poraba v mestu bo dobrih 10 litrov, izven mesta smo jo spravili celo pod sedem litrov, varčen je tudi na avtocesti, kjer je glede na podatke potovalnega računalnika porabil 7,5 litrov goriva na 100 prevoženih kilometrov.

Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active

Svetovna premiera VW nam je razkril novega: To ni več kombi

V primerjavi z opremo titanium boste za "šminko" in vse dodatke na karoseriji, usnje v kabini in prilagodljiva sedeža odšteli 2.500 evrov. Cena testnega vozila je bila z dodatki 41.510 evrov. Ni malo za družinski avto, če pa ga primerjamo s srednje velikim SUV-jem, pa je cena, sploh, če je družina številčna, to lahko tudi racionalen nakup.

Foto: Saša Despot Ford Tourneo Custom Active

Podatki o vozilu: (Ford tourneo custom active)
Motor: 1.995 cm3, dizelski
Moč: 136 kW (186 KM) pri 3.500 vrt/min. Navor: 415 Nm pri 1.750 vrt./min.
Dimenzije (D x Š x V v mm): 4.973 × 2.031 × 1.979, medosna razdalja 2.933
Prtljažnik (v litrih): 1200 - 2.900
Poraba na testu: 8,5 litra/100 km (mešani cikel), normni izpust CO2: 226 g/km
Zmogljivosti: 180 km/h
Cena v evrih: od 37.940 (osnovni model) / 41.510 (testni)

PLUSI: Prilagodljiva kabina, kombinacija motor - menjalnik, ogrevanje kabine, vožnja; 

MINUSI: ni možnosti izbire 4x4, dolžina prtljažnika v osemsedežni različici, težki sedeži;
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.