Nobena. Tako so nam zagotovili v obeh mestnih občinah. V Ljubljani je sicer 221 semaforjev, v Mariboru pa 79. V obeh mestih je večina povezanih v nadzorna centra za vodenje prometa, od koder lahko avtomatsko ali ročno prilagajajo delovanje semaforjev glede na trenutne razmere.
Medtem ko v Ljubljani ne pojasnjujejo, ali imajo namen vzpostavitve detekcije vožnje v rdeče na posameznih križiščih, pa v Mariboru pravijo, da je zaznavanje prevoza v rdečo luč predvidena v sklopu nadgradnje in avtomatizacije cestnega prometa.
Kaznovanje vožnje v rdečo je tako še vedno prepuščeno neposrednemu zaznavanju policistov in redarjev. V letu 2015 so policisti po državi ugotovili 3.468 voženj v rdečo luč, za kar je zagrožena kazen 300 evrov.
dezurni@zurnal24.si
Raje naredite raziskavo koliko semaforjev bi bilo smiselno umakni in križišča predelat v krOžišča, ter zakaj se semaforji ponoči preprosto …
V MB imajo radarje,ki ne delujejo na katerih pišejo grafite ali jih drugače uničujejo ! Narobe svet !