Na kolesarje pogosto letijo kritike tistih za volanom, kako da ne upoštevajo prometnih pravil, izsiljujejo, vozijo skozi rdečo luč ... To nakazujejo tudi komentarji pod novico o za kolesarje nevarnih slovenskih cestah.
Vsaj slednje pa je velikokrat tudi posledica nerazumevanja posebnosti kolesa, ki se jih načrtovalci prometnih politikih premalo zavedajo.
V Parizu, kjer kolesarje v politikah zmanjšanja emisij in izboljševanja pretočnosti prometa zelo cenijo, so tako napovedali spremembo nekaterih doslej "zabetoniranih" pravil kolesarjem v prid. Tako bodo lahko določena križišča kolesarji prečkali tudi ob za avtomobile rdeči luči, saj so testi iz 2012 dokazali, da kolesarji ob tem niso nikogar ovirali. Še več, z določeno "osvoboditvijo" kolesarjev se dokazano zmanjša nevarnost za trk z avtomobili, je poročal BBC.
A biciklisti modo morali še naprej spoštovati prednost pešcev in drugih prometnih udeležencev v skladu z ostalimi pravili.
Pariz namerava do 2020 potrojiti število voženj, ki se opravijo s kolesi. Tako naj bi ljudje s tem prevoznim sredstvom opravili že 15 odstotkov vseh dnevnih migracij. V ta namen bodo gradili nove mreže kolesarskih poti in parkirišča za kolesa.
dezurni@zurnal24.si
Večina kolesarjev in pešcev ,ki imajo nesrečo so sami krivi.Sem bil brez avta 15 let in prehodil po mestu tisoče …
(npr. Titova pri Hoferju (v Mariboru))
Pri nas pa moraš, ko prikolesariš po urejeni kolesarski poti, zabremzati, stopiti s kolesa, pritisniti na tipko, da te semafor …